Felix00 當前離線
進階會員
樓主 唔知有冇人用過SONY機有呢個問題...之前P115已經裝DRIVER煩 宜家呢部Z217仲煩 我有隻WIN7 ultimate 甘 ... kame 發表於 2011-8-12 14:05
TOP
law1987 當前離線
我唔係葡萄,不過既然要分開,點解唔去盡d用 Nvidia GT 555m? raymondlpf 發表於 2011-8-12 10:48
cat_carzy 當前離線
raymondlpf 當前離線
Banned
Stupid_Germini 當前離線
superpooh 當前離線
Charleslaume
unizep 當前離線
現凡由8月12日至9月11日購買以下產品,將可免費獲贈VAIO藍牙滑鼠BMS15 (價值 HK$548)。禮品換領日期由即日 ... law1987 發表於 2011-8-13 09:37
hins37 當前離線
中級會員
Thanks, 所以我對分體外置有保留 raymondlpf 發表於 2011-8-13 01:15