樓主 唔知有冇人用過SONY機有呢個問題...之前P115已經裝DRIVER煩
宜家呢部Z217仲煩 我有隻WIN7 ultimate 甘 ...
kame 發表於 2011-8-12 14:05

用佢原裝個 recovery 都可以將個 SSD 間多一個 partition.

TOP

我唔係葡萄,不過既然要分開,點解唔去盡d用 Nvidia GT 555m?
raymondlpf 發表於 2011-8-12 10:48


宜家佢個PCI-E 行緊x4 2.0 而己,轉GT 555m 會唔會快唔得幾多?

TOP

毒物

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

現凡由8月12日至9月11日購買以下產品,將可免費獲贈VAIO藍牙滑鼠BMS15 (價值 HK$548)。禮品換領日期由即日起至9月18日,逾期無效。:curse:

i need mouse more than office 2010

TOP

回復 46# law1987

Same here... but i already have a VGP-BMS33 when I bought the Vaio P series 2 years ago..

TOP

加左同Z46,Z217比較概相片比大家分享

TOP

就算唔開external display, cdrom 不可以由主機攞電? thanks

TOP

現凡由8月12日至9月11日購買以下產品,將可免費獲贈VAIO藍牙滑鼠BMS15 (價值 HK$548)。禮品換領日期由即日 ...
law1987 發表於 2011-8-13 09:37


Sxxt! 可唔可以唔要office要mouse呀
P.s. 我未去攞機,未得閒

TOP

Thanks, 所以我對分體外置有保留
raymondlpf 發表於 2011-8-13 01:15

佢用AMD DISPLAY 其中一個原因係多屏顯示呀~多屏顯示係今次Z其中一個賣點
呢個係唔用Nvidia其中一個原因

TOP