NM610 用 SM2263XT RAM less, 無 buffer, data 容量越來越大時會變慢
libra98 發表於 2020-6-10 17:58

所以作副盤用便好

TOP

點解唔考慮Y9000k?
我想買Y9000k,但怕保養麻煩

TOP

點解唔考慮Y9000k?
我想買Y9000k,但怕保養麻煩
self1995 發表於 2020-6-10 18:19

呢個價不如買ROG會唔會爽一點?

TOP

回復 31 #wiis

Asus很多細節中也看到唔大方,縮水:

1. Mon在2020年仍然用45% NTSC
2. SSD用平價的QLC, 不是用TLC
3. 1560TI型號, 連一條散熱管也省掉
4. 散熱管沒有黑化,比較其他牌子,散熱管會黑化,防止氧化。
5. D ram只有一塊普通的膠cover, 不像Lenovo包得仔細。
6. 仲跟AC wifi?跟一張AX200 也唔貴吧。

越寫越唔想買ASUS

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 34# wiis

因為好多人推薦呢部
自己都鍾意嗰外型

本身想買dell g7
ching 唔怕水貨保養麻煩?

TOP

回覆  wiis

因為好多人推薦呢部
自己都鍾意嗰外型

本身想買dell g7
ching 唔怕水貨保養麻煩? ...
self1995 發表於 2020-6-10 18:39


麻煩在於寄的方法吧
只要上到內地寄便可,現在大部份的都是寄回大陸修理啊

TOP

回復 wiis

Asus很多細節中也看到唔大方,縮水:

1. Mon在2020年仍然用45% NTSC
2. SSD用平價的QLC, 不是 ...
barryw 發表於 2020-6-10 18:31

所以如果看開一點不介意內地廠商的話
同一個價錢能給你頂班的享受!! 這是外國大廠絕對不會給你的,除非買高階產品

TOP

所以如果看開一點不介意內地廠商的話
同一個價錢能給你頂班的享受!! 這是外國大廠絕對不會給你的,除非買高 ...
wiis 發表於 2020-6-10 18:54



    有邊部內地廠的機推介一下嗎?

TOP

回復 39 #惹火JOHNNY

我見機械革命好似唔錯。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我又不是賺廣告和扼分數,何必在乎是不是我呢??
wiis 發表於 2020-6-10 16:52


失敬了,我向你道歉

TOP