stevenszeto 當前離線
初級會員
TOP
chimp 當前離線
Banned
kelkmk 當前離線
進階會員
題外話,電放太耐唔用會乾的嗎? 幾耐叫耐? 唔用都要定期叉吓? chimp 發表於 2015-8-5 15:41
流失 yes, 死只係指0%電,叉番就得? 我以為你話太耐無叉,會叉唔到,從此失效 ... chimp 發表於 2015-8-5 16:20
Excalibur 當前離線
中級會員
早前朋友比左部X201我,佢話無乜點用過,都好喇,返正都係時候換咗部T43。 收左返黎一睇 隻HDD有 ... kelkmk 發表於 2015-7-23 03:49
你部T43壞乜? 我部T43,一年無開過. 之後連開機都唔得, 火牛無壞, 不過完全無畫面,無聲,無著風扇,無 ... Excalibur 發表於 2015-8-5 22:51
aabba 當前離線
找電容就找我
kumamon2015hk 當前離線
我早幾個月都係收左部X201,換左SSD,上4G RAM, 好用, 係上WINDOWS 10有D問題 aabba 發表於 2015-8-10 03:09