Lenovo X201 普通文書 應該OK  不過不要打機 太容易壞了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

題外話,電放太耐唔用會乾的嗎?
幾耐叫耐?
唔用都要定期叉吓?
chimp 發表於 2015-8-5 15:41



    太耐無差電,電會自已流失,係會死既。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

流失 yes, 死只係指0%電,叉番就得?

我以為你話太耐無叉,會叉唔到,從此失效 ...
chimp 發表於 2015-8-5 16:20



    插住成日都係0%,死亡。

TOP

早前朋友比左部X201我,佢話無乜點用過,都好喇,返正都係時候換咗部T43。
收左返黎一睇

隻HDD有 ...
kelkmk 發表於 2015-7-23 03:49



    你部T43壞乜?
我部T43,一年無開過.
之後連開機都唔得, 火牛無壞, 不過完全無畫面,無聲,無著風扇,無著HDD,乜都無

舊機真係令人又愛又恨

TOP

你部T43壞乜?
我部T43,一年無開過.
之後連開機都唔得, 火牛無壞, 不過完全無畫面,無聲,無著風扇,無 ...
Excalibur 發表於 2015-8-5 22:51



    無壞,仲用得

TOP

我早幾個月都係收左部X201,換左SSD,上4G RAM, 好用, 係上WINDOWS 10有D問題

TOP

我早幾個月都係收左部X201,換左SSD,上4G RAM, 好用, 係上WINDOWS 10有D問題
aabba 發表於 2015-8-10 03:09



    咩問題?

TOP

我早幾個月都係收左部X201,換左SSD,上4G RAM, 好用, 係上WINDOWS 10有D問題
aabba 發表於 2015-8-10 03:09



    My X201 all ok. What problem you got?

TOP