tamalemon 當前離線
進階會員
多口問, 你地買呢隻Spec 既laptop 真係用黎打機?? 點解唔用desktop 既?? Kan.Ho 發表於 2013-8-6 09:59
TOP
WolfLee 當前離線
初級會員
個 mon 同 喇叭真係好正~ 我主要用途唔係用黎打機, 所以唔駛display太勁. 玩sim city 開到最高已經足夠~ ... stormet 發表於 2013-8-5 21:17
lau9876547 當前離線
Banned
shing仔 當前離線
中級會員
loveabc 當前離線
hunghungwan 當前離線
Koala
maq 當前離線
hayowazzup 當前離線
orcish 當前離線
已訂non touch版 hayowazzup 發表於 2013-8-20 17:38