本帖最後由 tamalemon 於 2013-8-6 16:07 編輯
多口問, 你地買呢隻Spec 既laptop 真係用黎打機??
點解唔用desktop 既??
Kan.Ho 發表於 2013-8-6 09:59


你計一計, 單係新款I7 CPU, 新主板, 加張2Gb VRam 顯示咭, 同合理地配套的火牛幾錢?

我當你用番皂Win 7, 同已經有LCD芒, 亦唔再囉嗦D 保養呀, 阻定方呀, 比3C d職員點樣"招呼法"的問題。條大數都已經去左1萬蚊notebook的一半預算。

TOP

多謝樓主分享

我都考慮緊呢部。 講真, 呢個價明明已經係ROG級 (即係GTX級display card), 香港Asus已好幾年令我好失望。 當然, 以Asus往績佢推ROG時會失控地貴, 直情可以無視。

若以N550計, 外型真係同MBP好接近。 但我冇機會比較兩隻芒邊個靚D, 正在考慮retina 13.3 同 Asus 同 Sony當中。

TOP

個 mon 同 喇叭真係好正~
我主要用途唔係用黎打機, 所以唔駛display太勁.
玩sim city 開到最高已經足夠~
...
stormet 發表於 2013-8-5 21:17


我見高登漢科賣12998港幣
台灣電腦節價就42900台幣
本來都想買既,可惜香港無super raidb版
而且2.4k,始終都有D重
加上見到gigabyte既p34g
比較之下就偏向p34g了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

部機好靚支持開箱

TOP

To replace desktop, this is first choice!

TOP

質感好正啊

TOP

本帖最後由 maq 於 2015-9-14 12:00 編輯

delete

TOP

已訂non touch版

TOP

已訂non touch版
hayowazzup 發表於 2013-8-20 17:38



    請問師兄邊度訂?

TOP