成部機包晒膜??
zlien 發表於 2012-10-18 17:47



    包個面...

TOP

本帖最後由 hozero 於 2012-10-19 00:59 編輯

我部3830tg

要整的話幾錢架?????
上年UST買架咋....

TOP

係大學買應該未過保架

TOP

finding nb for acadamic purpose ,,e5-351<--i dont know what is the exact model name,,just $2xxx is it good choice??

TOP

finding nb for acadamic purpose ,,e5-351<--i dont know what is the exact model name,,just $2xxx is it good choice??

TOP

HEY,我想問我今日買左部V3-571G 640M
我玩GAME果(LEAGUE OF LEGEND)
周圍郁個畫面果陣,個畫面有D震震地咁....睇到有D暈
我想問正唔正常架???
唔知我關唔關我用慣屋企個MON係100HZ事...所以唔慣60HZ??

TOP

買左部S5 , 買之前話部機有128GB SSD, 拎到返黎得果6x GB係用得~~
check返有30GB係hidden 左, 其他果d就用左黎裝win7, 我想問hidden左果d 係咪好似其他機果d 20gb SSD咁, 係用黎加快部既既操作, 還是係用黎系統還原~??總之就唔suppose係自己用到啦??

依家淨返60gb左右 真係幾唔見洗~~

TOP

問: V3 771G i5 640M
支唔支援SATA3.0 (6Gbps) 同 1600MHz RAM
我打去客服話無但唔多(想)信

同埋插左SSD read:~500MBps write:~30MBps 唔知咩事

TOP

我部3830tg

要整的話幾錢架?????
上年UST買架咋....
hozero 發表於 2012-10-19 00:57

CHING搞咩搞成咁呀

TOP

HEY,我想問我今日買左部V3-571G 640M
我玩GAME果(LEAGUE OF LEGEND)
周圍郁個畫面果陣,個畫面有D震震地咁.. ...
pcjai94 發表於 2012-10-19 21:02

你試下調下個GAME既顯示效果..
震既通常都係你所講既Hz問題或者反應時間問題
set一set個效果先..之後再睇下仲有冇呢個問題

TOP