j_wing0969 當前離線
初級會員
成部機包晒膜?? zlien 發表於 2012-10-18 17:47
TOP
hozero 當前離線
中級會員
CHUNG2 當前離線
pcjai94 當前離線
ivankmo 當前離線
king1024 當前離線
hkreca2012 當前離線
我部3830tg 要整的話幾錢架????? 上年UST買架咋.... hozero 發表於 2012-10-19 00:57
HEY,我想問我今日買左部V3-571G 640M 我玩GAME果(LEAGUE OF LEGEND) 周圍郁個畫面果陣,個畫面有D震震地咁.. ... pcjai94 發表於 2012-10-19 21:02