功耗500W得唔得?
到時耗電量領先人幾倍
KinChungE 發表於 2021-10-19 14:29


11 代成粒 28W
跟 EU X4 都是 112W 唔洗 500 咁多

TOP

快啲出礦場 mac

TOP

11 代成粒 28W
跟 EU X4 都是 112W 唔洗 500 咁多
usei 發表於 2021-10-19 14:34


112W, 部notebook >3kg重不是夢

TOP

唔識mac 機,我只係關心apple 出左新mac, 講到好巴閉好犀利,咁window 機黎緊年底sale會唔會減多D?
XDDD

TOP

回覆 24# hkepcmobile


要睇mac機未來一年會唔會有game玩
有既話windows機一定有影響

TOP

本身雙修,WINDOWS + MAC,只能講MAC好好用,最大缺點就係打唔到機,WINDOWS好多問題,最大優點係可以用來打機。

TOP

本身雙修,WINDOWS + MAC,只能講MAC好好用,最大缺點就係打唔到機,WINDOWS好多問題,最大優點係可以用來 ...
AltezzaXP 發表於 2021-10-19 20:14

公司用windows....如果屋企用Mac => 究竟有咩好?
其實而家用電腦...
一般都係打吓機,  用吓office交功課, 執吓相....
其實Mac vs Windows差幾遠?

TOP

公司用windows....如果屋企用Mac => 究竟有咩好?
其實而家用電腦...
一般都係打吓機,  用吓office交功課,  ...
goshigoo 發表於 2021-10-19 20:23



    用途唔同,MAC機我拿來剪片(FCPX),執相,煲劇上網,系統機穩定唔會出咩問題,而且RENDER片非常快,就算我部2019 6核 16GRAM MACBOOK用同一個軟件davinci resolve RENDERING都快過另一部8核5900HX 32GB RAM 3 分1,WIN機就拿來OFFICE野,好多林林嬸嬸小問題,一有問題就要搞一輪,不過WIN機有HIGH REFRESH RATE屏幕,上網又快D,又真係爽D,互有優點。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

到有粒 intel / other ARM 出佐快過 M1, 你咪知走前佐幾多, 同嗰一刻 M1 又慢佐咁囉, 有咩意義?

TOP