munzik 當前離線
中級會員
TOP
kumamon2015hk 當前離線
進階會員
回覆 kumamon2015hk 我用緊4G ram架啦, 但vista真係慢到喊.... munzik 發表於 2015-8-4 14:56
綠豆豆 當前離線
SSD on notebk
kelkmk 當前離線
xibeilou 當前離線
回覆 綠豆豆 好厲害!! 我個mon都好黃, 但我唔識換=_= munzik 發表於 2015-8-4 15:46
CSA41200 當前離線
我都有部x200,但唔識自己換mon CSA41200 發表於 2015-8-4 21:34