lau9876547 當前離線
Banned
TOP
rockyw 當前離線
進階會員
stormet 當前離線
有hybrid? DraGoNxHK 發表於 2013-8-5 09:17
我都有認過買呢部,又ips又4.1 喇叭 但缺點係張顯卡gt750仲要行ddr3 所以我訂咗msi ge60 2oe但 ... lau9876547 發表於 2013-8-5 11:06
~你好嗎~ 當前離線
中級會員
剋星 當前離線
17" 無touch screen, 無bluray writer 所以我揀咗15" stormet 發表於 2013-8-5 08:31
冇CDROM又唔錯..又輕D.. 原來有成4.1 個人都好鐘情喇叭好既NB 剋星 發表於 2013-8-6 07:37
Kan.Ho 當前離線
kelvinchi 當前離線