提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

B&O speaker

TOP

有hybrid?
DraGoNxHK 發表於 2013-8-5 09:17


無. 我指我熄o左個 page file 先岩。

TOP

我都有認過買呢部,又ips又4.1 喇叭
但缺點係張顯卡gt750仲要行ddr3
所以我訂咗msi ge60 2oe但 ...
lau9876547 發表於 2013-8-5 11:06


個 mon 同 喇叭真係好正~
我主要用途唔係用黎打機, 所以唔駛display太勁.
玩sim city 開到最高已經足夠~

msi ge60 2oe 要幾錢呀?

TOP

至愛佢隻低音woofer~

TOP

17" 無touch screen, 無bluray writer
所以我揀咗15"
stormet 發表於 2013-8-5 08:31



    冇CDROM又唔錯..又輕D..

原來有成4.1  個人都好鐘情喇叭好既NB

TOP

冇CDROM又唔錯..又輕D..

原來有成4.1  個人都好鐘情喇叭好既NB
剋星 發表於 2013-8-6 07:37

其實佢都有CD Rom, 只不過唔係Blu-ray writer, 而係DVD only...

聲好真係睇戲都開心啲!

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

我都有認過買呢部,又ips又4.1 喇叭
但缺點係張顯卡gt750仲要行ddr3
所以我訂咗msi ge60 2oe但 ...
lau9876547 發表於 2013-8-5 11:06


多口問, 你地買呢隻Spec 既laptop 真係用黎打機??
點解唔用desktop 既??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

看來好多人買 GE60 2OE 呢, 買左會不會另行購買 SDD 加裝呢?

TOP