兩隻牛,+DOCK,一D都唔算輕便
不太值了。

TOP

請教一下, 因為未用過SONY機
想問下Z系同SA&SB系既MON係咪真係差好多?
SA&SB個spec其實夠我用..但係個mon又 ...
y2h501 發表於 2011-8-11 21:41

Z係膠清mon 1920 x 1080
sa/sb 係1600x 900
爭好遠

TOP

終於算裝晒所有野,除左聲之外,部機真係好正。

TOP

Z係膠清mon 1920 x 1080
sa/sb 係1600x 900
爭好遠
peterip123 發表於 2011-8-11 23:50

個"爭好遠"其實不在於resolution...

TOP

個"爭好遠"其實不在於resolution...
Wanderer 發表於 2011-8-12 00:45



    無錯,SA 唔知,但係SB 真係...

TOP

回復 21# latali

Actually you only need to use the power adaptor for the dock + Z217 if you are planning to carry out.

TOP

部機真係好正, 個設計將power adaptor 同主機分開, 屋企當desktop 用, 可以powerful d, 出外就取其流動性方便為主, 同埋部機個screen真係好正,, 但我都係等Z317 , 唯一唔滿意係個SSD唔係GEN3同個speaker 唔掂

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 28# raymondlpf

一步步去upgrade先至賺到我地消費者概錢

TOP

下次update會係幾月呢??

TOP