latali 當前在線
進階會員
TOP
peterip123 當前離線
中級會員
請教一下, 因為未用過SONY機 想問下Z系同SA&SB系既MON係咪真係差好多? SA&SB個spec其實夠我用..但係個mon又 ... y2h501 發表於 2011-8-11 21:41
wongja 當前離線
Wanderer 當前離線
Z係膠清mon 1920 x 1080 sa/sb 係1600x 900 爭好遠 peterip123 發表於 2011-8-11 23:50
個"爭好遠"其實不在於resolution... Wanderer 發表於 2011-8-12 00:45
Stupid_Germini 當前離線
stussyclie 當前離線
raymondlpf 當前離線
Banned