即係有花果啲全部唔理?
只有跟返standard warranty?
DraGoNxHK 發表於 2013-8-5 00:41



   理論上APPLE D野應該包得幾好嫁wo..

TOP

理論上APPLE D野應該包得幾好嫁wo..
mswong789 發表於 2013-8-5 00:49



    舉個例姐~~

TOP

回復 245# ilovecable


    可以自己裝翻 windows 7

TOP

多謝你的資訊. 要找朋友買了.

TOP

回復 264# fffguy


    我都想找大學生了解下

TOP

即係有花果啲全部唔理?
只有跟返standard warranty?
DraGoNxHK 發表於 2013-8-5 00:41

個優惠唔係APPLE自己搞
係代理搞
理論上同你係其他RETAILER買一樣

TOP

由於第日無得upgrade..我覺得呢樣野唔慳得..
差唔多成萬蚊買部機返黎做唔到multitask我接受唔到..
但你有 ...
DraGoNxHK 發表於 2013-8-4 23:21



    同意, 如果要開 VM 的話 4GB 真係

加上mac 既 PD 其實幾好用

TOP

係咪應該有資料睇? 個網hang晒入唔到

TOP

係咪應該有資料睇? 個網hang晒入唔到
mj429 發表於 2013-8-5 13:14



    POLYU唔係今日咩? 但我到而家都LOAD唔到入去

TOP

之前見佢寫12點有資料睇, 可能多人入得制

TOP