mswong789 當前離線
中級會員
即係有花果啲全部唔理? 只有跟返standard warranty? DraGoNxHK 發表於 2013-8-5 00:41
TOP
DraGoNxHK 當前離線
進階會員
理論上APPLE D野應該包得幾好嫁wo.. mswong789 發表於 2013-8-5 00:49
chenght 當前離線
fffguy 當前離線
初級會員
gowingoal 當前離線
FLEXOR 當前離線
hihihi123hk 當前離線
由於第日無得upgrade..我覺得呢樣野唔慳得.. 差唔多成萬蚊買部機返黎做唔到multitask我接受唔到.. 但你有 ... DraGoNxHK 發表於 2013-8-4 23:21
mj429 當前離線
b_kevin_e 當前離線
係咪應該有資料睇? 個網hang晒入唔到 mj429 發表於 2013-8-5 13:14