找到4GB x2 ,認到無問題!

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

找到4GB x2 ,認到無問題!
kelkmk 發表於 2015-7-31 14:59


認到但係穩唔穩定?

TOP

我有部X200,長期都係文書,用左6年宜家開機都慢
始終部機係公司的,唔想使錢加野整,但又唔舍得還返公司去
結果就放係柜度訓覺住

TOP

本帖最後由 kelkmk 於 2015-8-1 00:30 編輯
認到但係穩唔穩定?
kumamon2015hk 發表於 2015-7-31 19:09



    行Ram test Burn in 半日,裝緊Win10

依家乜事都無




1-Aug-2015 00:29 Update

Boot 完機Hang左幾次機,startup disable Microsoft OneDrive 好似無事。觀察中。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我有部X200,長期都係文書,用左6年宜家開機都慢
始終部機係公司的,唔想使錢加野整,但又唔舍得還返公司去 ...
xibeilou 發表於 2015-7-31 22:18



    X200 好似係行早一代CPU,比我只換HDD算。

我部201係朋友送,之前應該放係度幾年無掂過,原廠HDD program 睇只行左107個鐘......所以我先比錢升級。

TOP

回復 14 #kelkmk

TOP



上左Win10之後... 快左?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 13# xibeilou

我都有部X200, 當年大學機, 而家真係慢到喊, 有冇方法可以搞搞佢呢...

TOP

回覆  xibeilou

我都有部X200, 當年大學機, 而家真係慢到喊, 有冇方法可以搞搞佢呢... ...
munzik 發表於 2015-8-4 11:59



    換SSD同加RAM已經好足夠啦。

TOP

回覆  xibeilou

我都有部X200, 當年大學機, 而家真係慢到喊, 有冇方法可以搞搞佢呢... ...
munzik 發表於 2015-8-4 11:59


你用緊幾多ram?

換ssd 差好遠
我部t61 換左ssd 都快好多, 反而ram 其次

TOP