kelkmk 當前離線
進階會員
TOP
kumamon2015hk 當前離線
找到4GB x2 ,認到無問題! kelkmk 發表於 2015-7-31 14:59
xibeilou 當前離線
認到但係穩唔穩定? kumamon2015hk 發表於 2015-7-31 19:09
我有部X200,長期都係文書,用左6年宜家開機都慢 始終部機係公司的,唔想使錢加野整,但又唔舍得還返公司去 ... xibeilou 發表於 2015-7-31 22:18
munzik 當前離線
中級會員
綠豆豆 當前離線
SSD on notebk
回覆 xibeilou 我都有部X200, 當年大學機, 而家真係慢到喊, 有冇方法可以搞搞佢呢... ... munzik 發表於 2015-8-4 11:59