剋星 當前離線
進階會員
TOP
yschin 當前離線
中級會員
Wolverine 當前離線
stormet 當前離線
好似好正, 舊電用到幾耐 thunderlight 發表於 2013-8-4 20:07
部機好靚呀,個spec又正,10,800都唔算貴 請問係腦場定瘋澤買? Stevenchun 發表於 2013-8-4 23:34
今時今日冇SSD? 剋星 發表於 2013-8-5 00:04
似乎依件 抵食D yschin 發表於 2013-8-5 00:34
我又係買左呢部,不過係17.3"果隻 N750 Wolverine 發表於 2013-8-5 02:50
DraGoNxHK 當前離線
SSD 一早諗住自己換。 而家個樽頸位的確係喺個hdd 度。 不過好出奇地,而家開機都十秒內完成到。 停用咗h ... stormet 發表於 2013-8-5 08:30
singularity 當前離線
初級會員