cthal 當前離線
中級會員
TOP
chong456 當前離線
部機都幾吸引, 想問下, celeron u 推3k mon, 夠唔夠力? 我睇佢benchmark, 好似同atom u差不多 ... cthal 發表於 2017-4-20 23:49
KinChungE 當前離線
長老會員
b-29 當前離線
特級會員
ricoyoki 當前離線
回覆 b-29 邊間買?分享下可以嗎? ricoyoki 發表於 2017-4-25 11:32
hksamson123 當前離線
初級會員
tamahome1101 當前離線
Hi13 都唔錯. 個 mon 應該同 surface book 一樣. 唯一問題係比較重同大舊. hksamson123 發表於 2017-4-25 12:08
pcb6h 當前離線