部機都幾吸引, 想問下, celeron u 推3k mon, 夠唔夠力?
我睇佢benchmark, 好似同atom u差不多

TOP

部機都幾吸引, 想問下, celeron u 推3k mon, 夠唔夠力?
我睇佢benchmark, 好似同atom u差不多 ...
cthal 發表於 2017-4-20 23:49

夠,我用緊另一部chuwi hi13部機個mon係3k 粒u都係行 celeron都順

TOP

部機都幾吸引, 想問下, celeron u 推3k mon, 夠唔夠力?
我睇佢benchmark, 好似同atom u差不多 ...
cthal 發表於 2017-4-20 23:49


呢粒Celeron根本就係同Atom同一架構
唔係Skylake/Kaby lake果D

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-4-25 10:43 編輯

我都最后買左hi13. 2429人仔 包键盘,畫筆,大号K咪,集運费,。很重入箱共重4kg.......

造工精美,全金属壳,3K 3:2屏  系触控平板功能,個键盘大力按下,唔会凹架,贵lapbook几百元,我觉很值得。 13.5吋 3K屏,用來煲劇,一流。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 124# b-29

邊間買?分享下可以嗎?

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-4-25 11:51 編輯
回覆  b-29

邊間買?分享下可以嗎?
ricoyoki 發表於 2017-4-25 11:32



    hi13 有開箱文  下link

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1

早前淘宝有促銷 而家要貴些 ....淘宝 有家天猫 深圳店有50元送。

键盘這家200人仔,平通淘宝。我系這家買。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

hi13 n3450 cpu
推 3K 屏 係可以嘅。很暢順,不用担心。

TOP

Hi13 都唔錯. 個 mon 應該同 surface book 一樣.
唯一問題係比較重同大舊.

TOP

Hi13 都唔錯. 個 mon 應該同 surface book 一樣.
唯一問題係比較重同大舊.
hksamson123 發表於 2017-4-25 12:08



加埋KB 就真係重, 只用平板都還可以, 視乎自己用途

TOP

多謝師兄開箱報告

TOP