本帖最後由 bobopig 於 2021-12-19 18:34 編輯
15.6"
ddr4-3200 8g x2
512g ssd
已經換左2T SSD
用戰66答緊你
keyboard有D排位怪怪地, crt alt 上下左 ...
kcthomlau 發表於 2021-12-11 15:47 
我而家睇緊, 戰66. 原來出到第四代.
見佢同價錢, 14 / 15.6
買細方便帶出街但好似唔抵. 可以同價有多寸半
已經換左2T SSD <---- 原本個唔好嗎?
用戰66答緊你
keyboard有D排位怪怪地, crt alt 上下左右 del都要習慣 <---- 同港版唔同?
但估唔到個touchpad同key按鍵感都一流
未試過laptop key回彈感咁正 <-- 正
任何時候鏟機都要準備wlan driver <-- 請教一下. 你指重裝WIN後, 要用黎駁上網 ? 唔係原本機有晒? 或者你地唔係插線?
上到網就咩都可以裝返 |