回復 100 #kcthomlau

咩叫部機出咗貨?

via HKEPC Reader for Android

TOP

又搶唔到  

via HKEPC Reader for Android
taingaukwai 發表於 2021-12-10 16:31


傷十二重有好多日, 呢張卷其實好易拎, 過去幾次活動都唔使搶

如果真有心攞, 就較定鬧鐘, 或者傷十二筆直無咁多有限量

TOP

回復 kcthomlau

咩叫部機出咗貨?  

via HKEPC Reader for Android
taingaukwai 發表於 2021-12-10 09:03


之前訂左機未發貨
仲唔發貨打算取消再用1212券買
但結果佢琴晚發左貨

TOP

見到個 topic 入嚟追 post, 想請教各位師兄, 京東買 notebook 改用繁體係咪要咁做 ...
1. activate 咗個 os 同埋 office 先
2. 剷機, 下載繁體版
3. 重新 clean install

請問壞機係咪要親自拎返上大陸整, 定係速遞上去都可以?

TOP

戰66已到
SSD係WDC SN530 OEM 512G
WLAN卡係MT7921
DDR3200 8G x2

SSD已預備好up 2T
WLAN睇下使唔使換

TOP

戰66已到
SSD係WDC SN530 OEM 512G
WLAN卡係MT7921
DDR3200 8G x2

SSD已預備好up 2T
WLAN睇下使唔使換 ...
kcthomlau 發表於 2021-12-11 13:21

師馨,你揀果部战66係咩specific?16G高色域係幾多條RAM,SSD係幾大?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 kcthomlau 於 2021-12-11 07:56 編輯
師馨,你揀果部战66係咩specific?16G高色域係幾多條RAM,SSD係幾大?

via HKEPC Reader for Android ...
taingaukwai 發表於 2021-12-11 07:44



15.6"
ddr4-3200 8g x2
512g ssd

已經換左2T SSD
用戰66答緊你
keyboard有D排位怪怪地, crt alt 上下左右 del都要習慣
但估唔到個touchpad同key按鍵感都一流
未試過laptop key回彈感咁正

TOP

不過日日价格都不同, 又貴返 500 (10/12)
另外戰66都貴返
tamchan 發表於 2021-12-10 01:39


20:00 開始踏入傷十二, R9000P 又做返 80xx

TOP

20:00 開始踏入傷十二, R9000P 又做返 80xx
Miipp 發表於 2021-12-11 21:25


真係水尾 feel 了
我看內地網友在拼多多再平幾舊, 7299 至 7599
如下圖
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

真係水尾 feel 了
我看內地網友在拼多多再平幾舊, 7299 至 7599  
如下圖
...
tamchan 發表於 2021-12-13 12:49


秒殺個堆 3050Ti 的機

TOP