好難講
我用乜機都4GB唔夠用
KinChungE 發表於 2013-8-13 23:20 
冇續一單對單背景研究下 , 只能用typical user去睇
而OS用ram就好似人用錢係有D人點都唔夠用一樣, 可以好因人而異
乜野叫唔夠用? 好難講, 因為用錢呢句係感性的觀感
我用電腦架構去講, 用MBA的人已經比iOS device多好多ram, 即使用戶multitask都唔會有乜特別覺得lag。 MBA 一族的用戶唔見得做d乜程式可以長期用記憶体大過4G, 尤其得128GB SSD又冇乜插頭可用的Air用戶。
呢個係MBA的特性, haswell 版MBA更加係更好的優化。 因為即使刻意去multitask, 記憶体個page out對象係高速SSD, 正常用戶唔易整到佢都lag。 |