舊七行kb 設計理念係同 DESKTOP KB layout 相呼應, 用開DESKTOP, 俾部 七行KB thinkpad 你,  打野好自然 好快上手及就手, 唔使重新適應及搵某D key 係邊.

個人覺得 THINKPAD 最應該保留的係 "七行kb"

TOP

個人覺得 THINKPAD 最應該保留的係 "七行kb"
yangtz 發表於 2019-4-25 08:47 AM


亂想將小黑的特點逐樣拎走
我都唔知仲可以中意佢D乜
真係好犯賤
利申用緊X200回帖

TOP

舊七行kb 設計理念係同 DESKTOP KB layout 相呼應, 用開DESKTOP, 俾部 七行KB thinkpad 你,  打野好自然 好 ...
yangtz 發表於 2019-4-25 08:47



    第7行其實係咩
ESC F1
~1234
QWER
ASD
ZX
SPACE BAR

得6行

TOP

T系查其已經比人邊緣化... 用X系MB 都係減小成本姐, 當然我都覺得咁做無左個selling point

wifi 同ram.. ...
h0324879 發表於 2019-4-24 20:29


T4xxs可以加GPU, X390唔得

TOP

第7行其實係咩
ESC F1
~1234
QWER
ASD
ZX
SPACE BAR

得6行
louis3412 發表於 2019-4-25 09:07


search 下x200 keyboard

TOP

T4xxs可以加GPU, X390唔得
KinChungE 發表於 2019-4-25 09:07


可能呢個真係有分別, 不過自440s 用過GPU後就以後都向notebook GPU 說不。 或者唔係一個我認為係亮眼ge selling point

TOP

search 下x200 keyboard
h0324879 發表於 2019-4-25 09:32



    果排home pgup pgdown有咁重要咩

TOP

果排home pgup pgdown有咁重要咩
louis3412 發表於 2019-4-25 09:57



   
睇你用途, 見仁見智啦.
果六個鍵同 DESKTOP 排位完全一樣.
其次, 方向鍵附近原本係 上一頁下一頁, 對我睇網頁都幾有用.    做野果時, 手移動少D, 順手D, 效率高D.

TOP

第7行其實係咩
ESC F1
~1234
QWER
ASD
ZX
SPACE BAR

得6行
louis3412 發表於 2019-4-25 09:07


就係將第一行既分拆開做兩行

TOP

果排home pgup pgdown有咁重要咩
louis3412 發表於 2019-4-25 09:57


對於用開PC Keyboard既人黎講好有用

TOP