回覆 82# tamahome1101


    我又問過客服仲有一部
但其他店都話無番過貨,唔知佢今日啲貨會不會是一啲打回頭既機?
假設

TOP

如果唔係成日開電腦,間中開黎youtube,文件
呢啲機玩兩年抵晒
mrhong68 發表於 2017-4-7 23:39



落左單?????

TOP

回覆 92# tamahome1101


    落唔切。希望在明天

TOP

回覆  tamahome1101


    我又問過客服仲有一部
但其他店都話無番過貨,唔知佢今日啲貨會不會是一啲打回 ...
mrhong68 發表於 2017-4-7 23:42



咁真係唔知,你之前問過呢間冇貨?

TOP

回覆 94# tamahome1101


    係呀,我尋日全部都問晒無貨

TOP

回覆  tamahome1101


    係呀,我尋日全部都問晒無貨
mrhong68 發表於 2017-4-7 23:59


死喇, 你咁講搞到我好驚係次貨...

TOP

各位點解唔稍等下等全世界都有貨。那時買好D。現時真可能會買到陳列品  退貨,。

TOP

各位點解唔稍等下等全世界都有貨。那時買好D。現時真可能會買到陳列品  退貨,。 ...
b-29 發表於 2017-4-8 09:24


   
萬一次貨點算,我都係等下先,話唔定遲下有新平板出

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

TOP

我本人覺得clean install最好,大陸野無乜信心,好多木馬
我怕佢係d driver到加料

之前我部onda 820w平版,乜都未裝
裝完firewall後,發現有大量來自中國既ip address hack入來


想問下,唔裝佢既driver,會有什麼用唔到?

TOP