老闆落左order要清哂啲堆土機
必殺技 發表於 2012-8-18 09:35


我唸都係,所以有一刻我以為佢地講緊新一代AMD~A10~>.<

TOP

不過住係港島區真係唔想係SSP搬部機返去= ="

我估唔係間間都係咁ge...
呀耀 發表於 2012-8-18 09:47


同感,
我都去開SSP既,所以無唸過會咁~唉......貪方便,不過都唔係間間咁既,不過貨就好多間都唔齊~

TOP

回復  呀耀

SSP砌完 call貨van送回家都仲平過WC
penlee 發表於 2012-8-18 10:10


我唸都係,不過就煩D啦~^^"

TOP

比我就當埸恥笑班人
yupikachu 發表於 2012-8-18 10:41


唉........個班人.......你咁講佢地又係我腦度走番出黎.......^^"
如果當埸恥笑班由,佢地會點呢?

TOP

如是真的話,間野真係好衰喎,焗人食佢地啲死貨,又呃人又無禮貌,backlist呢間野先得! ...
bo112 發表於 2012-8-18 10:53


真係架 ......SSP個間分店我就唔知,就係見佢係SSP都有,先第一間報價,點知 .......

TOP

我上次係灣仔幫朋友出機都試過......又係話FM1好舊冇晒嫁啦....你搵到話我知....而家個個用FX.....我話FX咁 ...
billychan92 發表於 2012-8-18 11:44


~^^~睇黎都有唔小ching係個邊中招,可唔可以暗示一下你又係邊度中招喔?

TOP

其實係咪好多電腦鋪都唔肯爽快咁個客要咩就賣咩?...
點都要廢話連篇?
cyrlam 發表於 2012-8-18 11:50


我唸佢想有目的(有好時有壞時)咁引導你個時,就會咁做,
一開始個個sales跟本唔想寫低我要D咩,我話好多怕佢唔記得佢先囉張紙出黎,重要連我要幾多粒都唔寫低,
不過,係SSP買左1x年,未試過咁,WC298一次,重要係第一間就出事啦~我唔好彩啦 ~

TOP

洗乜同佢咁多廢話,有貨傍水,冇貨散水...
車道士 發表於 2012-8-18 12:17


haha~^^呢個係我地識野既ching都希望有既共鳴!

TOP

本帖最後由 leo_ng 於 2012-8-20 23:27 編輯
298我只去最高果層
時間 發表於 2012-8-18 15:47


我都有去,最高果層好似無砌機woo~


覆住咁多先,好眼訓,多謝各位Ching撐場~真係會感動,thz~thz ^^



TOP

欺善怕惡, 你下次大大聲話
"阿叔咪玩啦, 昆我唔識咩, 我左切左十幾廿年機啦, 邊樣新邊樣舊我唔知丫 "

TOP