leo_ng 當前離線
中級會員
老闆落左order要清哂啲堆土機 必殺技 發表於 2012-8-18 09:35
TOP
不過住係港島區真係唔想係SSP搬部機返去= =" 我估唔係間間都係咁ge... 呀耀 發表於 2012-8-18 09:47
回復 呀耀 SSP砌完 call貨van送回家都仲平過WC penlee 發表於 2012-8-18 10:10
比我就當埸恥笑班人 yupikachu 發表於 2012-8-18 10:41
如是真的話,間野真係好衰喎,焗人食佢地啲死貨,又呃人又無禮貌,backlist呢間野先得! ... bo112 發表於 2012-8-18 10:53
我上次係灣仔幫朋友出機都試過......又係話FM1好舊冇晒嫁啦....你搵到話我知....而家個個用FX.....我話FX咁 ... billychan92 發表於 2012-8-18 11:44
其實係咪好多電腦鋪都唔肯爽快咁個客要咩就賣咩?... 點都要廢話連篇? cyrlam 發表於 2012-8-18 11:50
洗乜同佢咁多廢話,有貨傍水,冇貨散水... 車道士 發表於 2012-8-18 12:17
298我只去最高果層 時間 發表於 2012-8-18 15:47
RockYou 當前離線
我信我可以 活著活精彩 ...
特級會員