最慘大家都係無償互助, 佢竟然冤枉話人收回佣,
邊有咁紅碪街名嫁,
喂, 你要老點人地買盒仔你既事, 何必踩用家討論帖呢?
先唔講Xup咁耐都無講點搵免費源, 含血噴人真係火都黎
我最先用小米盒2, 比強國封香港IP開始, 一路搵辦法睇iptv睇最多既台
由買兩部tplink 刷ddwrt到買兩部ac56u黎玩, 由乜泰捷轉去試"雲" 再去"身磊"
最後用ros同麥仔+"身磊",
自問網路知識BB班, 我諗我為左睇iptv花錢花時間呢版算係數一數二果個, 開個帖同人分享下, 吹下水, 等人唔洗行冤狂路, 洗冤狂錢, 比人話昆人? 比人話收佣?
我明知epc會定期刪舊帖, 自己又會唔記得D設定, save起D資料, 都無償分享比好幾舍想學想睇既手足。
既然話昆人話收佣, 咁以後我都係吹水算, 想學想睇既人直接搵佢, 唔好再搵我, 今日起我乜都唔識, 乜都唔知, 吹水算! 所有技術性問問佢啦
http://www.hkepc.com/forum/space.php?uid=305525 |