hdmi cec less adpater 岩岩到手
今晚試下work 唔work 先
sony_vaio 發表於 2015-5-8 11:14


ching,你邊度買??真係經唯一渠道,amazon?

平唔平?我都想買番兩個

TOP

唔使理個低B免費源
我地講咩 佢都唔知
正九唔搭八

TOP

事實無POINT, 就 setup 稻草人, 現實日日開電視已經見到, 上到黎epc都見到呢D人, 而家香港變成點, 我完全 ...
oopsxp 發表於 2015-5-8 09:39



佢有佢講,佢認為邊款最岩佢,咪繼續用囉.
渣車咁,有人超跑渣波子,有人渣法記,林寶.都有人渣本田豐田
一班講緊林寶既人交流緊,你呢個雙田用家入去猛話林寶唔好,邊個速度邊個坐姿舒適度唔及雙田
比咁貴去買超跑係傻,一定買雙田先好.
頭一兩次就話你出於自己見解,一路死咬唔放,下下回帶提出相同理由,
就變到成個問題人仕咁專登撩事生非.

TOP

唔使理個低B免費源
我地講咩 佢都唔知
正九唔搭八
chungsm 發表於 2015-5-8 11:56


佢唔係唔知,佢只係唔理,依然顧我咁發表自己論調,不過去專盒去踩場黎發表.

另外,你部港機,可以解到傻?老鴨店唔係消失左?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

事實無POINT, 就 setup 稻草人, 現實日日開電視已經見到, 上到黎epc都見到呢D人, 而家香港變成點, 我完全 ...
oopsxp 發表於 2015-5-8 09:39


呢度係用家討論,若果非用家又唔係準用家,有乜好傾 (等如有人話住係太空站唔使錢接收哂全地球電視信號,都同呢個thread無關)。呢尐post師兄唔好花時間覆。

TOP

我一定唔覆

鴨仔兄都係睇唔過眼先評吓理嗟

TOP

本帖最後由 ben0820 於 2015-5-8 12:18 編輯
事實無POINT, 就 setup 稻草人, 現實日日開電視已經見到, 上到黎epc都見到呢D人, 而家香港變成點, 我完全 ...
oopsxp 發表於 2015-5-8 09:39

簡單講問得有無隱藏台即係9成用黎睇波,以下肺腑之言唔岩聽可以唔理

致各位有意想買既ching,如果想用黎睇波請不要買iptv
原因:貴,除番開唔抵,太多免費源播波

常用免費源軟件有sopcast同acestream,有網台定期會播如有球吧網,血台,俄老台等
好處:免費,算穩定(PCCW),高清
壞處:早入場,遲左唔洗睇(球吧網除外),唔好彩會lag(HKBN經常出事)
唔係英文/本土話,完場果台即cut睇唔到精華

PS:如果你死都要聽本土話請裝各收費台,暫時無一間可以有齊

TOP

最慘大家都係無償互助, 佢竟然冤枉話人收回佣,
邊有咁紅碪街名嫁,
喂, 你要老點人地買盒仔你既事, 何必踩用家討論帖呢?
先唔講Xup咁耐都無講點搵免費源, 含血噴人真係火都黎

我最先用小米盒2, 比強國封香港IP開始, 一路搵辦法睇iptv睇最多既台
由買兩部tplink 刷ddwrt到買兩部ac56u黎玩, 由乜泰捷轉去試"雲" 再去"身磊"
最後用ros同麥仔+"身磊",
自問網路知識BB班, 我諗我為左睇iptv花錢花時間呢版算係數一數二果個, 開個帖同人分享下, 吹下水, 等人唔洗行冤狂路, 洗冤狂錢,  比人話昆人? 比人話收佣?

我明知epc會定期刪舊帖, 自己又會唔記得D設定, save起D資料, 都無償分享比好幾舍想學想睇既手足。

既然話昆人話收佣, 咁以後我都係吹水算, 想學想睇既人直接搵佢, 唔好再搵我, 今日起我乜都唔識, 乜都唔知, 吹水算! 所有技術性問問佢啦
http://www.hkepc.com/forum/space.php?uid=305525

TOP

本帖最後由 ben0820 於 2015-5-8 12:26 編輯
最慘大家都係無償互助, 佢竟然冤枉話人收回佣,
邊有咁紅碪街名嫁,
喂, 你要老點人地買盒仔你既事, 何必踩 ...
oopsxp 發表於 2015-5-8 12:20


ching今鋪我撐你
PS:真心想睇波又唔買iptv,只有呢條路行
http://www.ballbar.cc

TOP