昨天關了機,今天開機個VST不見了,得ICNTV,請問可以點做,請指教一下,謝謝!

TOP

你唔好當d消費者低能先得架由頭到尾我個問題都係得一個,到底睇唔睇到台灣電視台? ...
tongtoms 發表於 19/6/2013 13:56



    咪講左裝vst,又問?唔好玩野

TOP

請問是否一定要購買"小米原裝OTG數據線",有沒有其它代替品?

TOP

你都係無錯,不過又無harddisk又無開關制,咁你都唔使太驚佢地無預到有人會拔電源線啦 ...
nadnad 發表於 2013-6-19 15:20


咁你又講得對!可以我成日用 windows 個 concept 吧!

TOP

Thanks USER369, 我返去試下先.

我想裝個WEB BROWSER因想上網用STREAMING睇野都得麻, 等我再搵下先, 搵到 ...
invadoctor 發表於 2013-6-19 17:54


裝過 opera mini OK

TOP

回復  十乂凍京

USB播唔播到影片?zip甚麼檔案?
spymac 發表於 2013-6-20 10:22


repository.hdpfans.xbmc-addons.zip 並儲存到USB手指.

都系播唔到....我見到隻手指系甘閃燈.......但無反應

TOP

回復 956# 十乂凍京


    似乎小米讀不到USB任何file,是否用OTG線連小米?

TOP

回復 953# XexeX


    其他OTG線也可以.

TOP

回復  十乂凍京


    似乎小米讀不到USB任何file,是否用OTG線連小米?
spymac 發表於 2013-6-20 17:59


跟官網小米OTG線...,可能要出去買另一條試試

TOP

回復  cyrux

download from


有. 自己GOOGLE 下
cho17bee 發表於 2013-6-18 15:34


TOP