TOP

回復 924# invadoctor

唔該, 有冇師兄可以幫手解決或提供VST播放的問題??

TOP

回復  nadnad

這樣不會壞嗎?
lunage 發表於 2013-6-18 11:11


會壞嗎?手機充電滿了其實一樣是拔電源線。主要是不斷電還是休眠狀態,不想拔電源線可以用有開關制的拖板。

TOP

本帖最後由 skmc 於 2013-6-18 18:37 編輯

部機上星期六到手,裝好哂野,
星期日晚10:15開始睇一代宗師,
睇25分鐘停左,10分鐘後再開一次睇哂,
夜少少又睇周星星套西遊降魔篇都冇問題,
尋晚睇吸血鬼獵人林肯都冇停過,
我用bb100,暫時覺得部機都幾低用
又可以usb攞電,佢隻牛條線好短,勁唔方便

TOP

我想問下root左之後睇唔睇到台灣電視台?

TOP

回復 935# tongtoms


    同ROOT有什麼關係?

TOP

回復  tongtoms


    同ROOT有什麼關係?
upskirtvirgin 發表於 2013-6-18 19:12



    我意思係越獄,taobao一堆話越獄之後可以睇到幾百~過千個電視頻道,我想知有無台灣電視頻道同埋係咪1080i?

TOP

我意思係越獄,taobao一堆話越獄之後可以睇到幾百~過千個電視頻道,我想知有無台灣電視頻道同埋係咪10 ...
tongtoms 發表於 18/6/2013 21:36


不用ROOT ,不用越獄, 安個VST 就可以

TAOBAO 都講港版檸檬茶有美容功能,你又信唔信先?

TOP

會壞嗎?手機充電滿了其實一樣是拔電源線。主要是不斷電還是休眠狀態,不想拔電源線可以用有開關制的拖板 ...
nadnad 發表於 2013-6-18 16:44


好像有點不同,手機裡面有電池,不會一拔電就關嘛!
但個盒子,一關電就關機,好像電腦特然拔電源一樣?不是嗎?

TOP

本帖最後由 tongtoms 於 2013-6-19 16:17 編輯
不用ROOT ,不用越獄, 安個VST 就可以

TAOBAO 都講港版檸檬茶有美容功能,你又信唔信先? ...
totoki 發表於 2013-6-19 10:09



    你唔好當d消費者低能先得架由頭到尾我個問題都係得一個,到底睇唔睇到台灣電視台?

TOP