cho17bee 當前離線
初級會員
TOP
invadoctor 當前離線
中級會員
nadnad 當前離線
回復 nadnad 這樣不會壞嗎? lunage 發表於 2013-6-18 11:11
skmc 當前離線
tongtoms 當前離線
upskirtvirgin 當前在線
回復 tongtoms 同ROOT有什麼關係? upskirtvirgin 發表於 2013-6-18 19:12
totoki 當前離線
呃水吹專用打字員
進階會員
我意思係越獄,taobao一堆話越獄之後可以睇到幾百~過千個電視頻道,我想知有無台灣電視頻道同埋係咪10 ... tongtoms 發表於 18/6/2013 21:36
lunage 當前離線
會壞嗎?手機充電滿了其實一樣是拔電源線。主要是不斷電還是休眠狀態,不想拔電源線可以用有開關制的拖板 ... nadnad 發表於 2013-6-18 16:44
不用ROOT ,不用越獄, 安個VST 就可以 TAOBAO 都講港版檸檬茶有美容功能,你又信唔信先? ... totoki 發表於 2013-6-19 10:09