新高登禾由三樓行到地下...再由地下行上二樓&三樓都未見過有x泰來...

鴨記公廁就經常見... ...
lays 發表於 2015-5-6 21:22


有排行新高登都唔覺有

TOP

ddwrt 簡單易用, 跟住vpn provider 說明照做就得, o岩晒我呢D懶人
srw 發表於 2015-5-6 21:16


我有定期更新佢果beta版,你係用openvpn定pptp vpn

TOP

我有定期更新佢果beta版,你係用openvpn定pptp vpn
ben0820 發表於 2015-5-6 22:09


我行pptp, 俾麥仔用唔使搞咁多野

TOP

我行pptp, 俾麥仔用唔使搞咁多野
srw 發表於 2015-5-6 23:45


呢個係最簡單

TOP

呢個係最簡單
chungsm 發表於 2015-5-6 23:51


好似話pptp 數據保密係最差, 不過速度最好, 睇麥仔無所謂啦
電腦用我會用返vpn provider 本身既軟件

TOP

半OFF TOPIC
大家用緊咩ROUTER呢?
小弟用緊A2004NS
佢可以做VPN SERVER
但連唔到VPN......

想換隻連到VPN ...
sony_vaio 發表於 2015-5-6 10:20

我都用緊 A2004NS,不過只做AP

佢個vpn太弱雞

router 我用 mikrotik 整機

TOP

師兄們 小弟打算加入墨子行列 Cut哂D收費台 機就淘部HD3

1) 想請教移民問題 我想睇埋"而家台"同"Gay佬" 求PM救學 關於移民問題小弟毫無頭緒
2) 小弟屋企而家裝左Netvigator同HKBN  HKBN就黎到約 本身打算唔續 但好似聽你地講HKBN最好 對嗎? Netvigator表現如何呢?

謝謝各位

TOP

好似話pptp 數據保密係最差, 不過速度最好, 睇麥仔無所謂啦
電腦用我會用返vpn provider 本身既軟件 ...
srw 發表於 2015-5-6 23:57


我果間死set爛set都用唔到pptp,明明跟住vpn provider教學

TOP

我果間死set爛set都用唔到pptp,明明跟住vpn provider教學
ben0820 發表於 2015-5-7 10:41


轉啦

TOP

本帖最後由 maige2 於 2015-5-7 11:25 編輯
師兄們 小弟打算加入墨子行列 Cut哂D收費台 機就淘部HD3

1) 想請教移民問題 我想睇埋"而家台"同"Gay佬"  ...
lancheong 發表於 2015-5-7 10:40

番茄可以用极路由做二级路由,这个菜鸟也能搞定。

TOP