ben0820 當前離線
中級會員
新高登禾由三樓行到地下...再由地下行上二樓&三樓都未見過有x泰來... 鴨記公廁就經常見... ... lays 發表於 2015-5-6 21:22
TOP
ddwrt 簡單易用, 跟住vpn provider 說明照做就得, o岩晒我呢D懶人 srw 發表於 2015-5-6 21:16
srw 當前離線
進階會員
我有定期更新佢果beta版,你係用openvpn定pptp vpn ben0820 發表於 2015-5-6 22:09
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
我行pptp, 俾麥仔用唔使搞咁多野 srw 發表於 2015-5-6 23:45
呢個係最簡單 chungsm 發表於 2015-5-6 23:51
kofz 當前在線
特級會員
半OFF TOPIC 大家用緊咩ROUTER呢? 小弟用緊A2004NS 佢可以做VPN SERVER 但連唔到VPN...... 想換隻連到VPN ... sony_vaio 發表於 2015-5-6 10:20
lancheong 當前離線
初級會員
好似話pptp 數據保密係最差, 不過速度最好, 睇麥仔無所謂啦 電腦用我會用返vpn provider 本身既軟件 ... srw 發表於 2015-5-6 23:57
我果間死set爛set都用唔到pptp,明明跟住vpn provider教學 ben0820 發表於 2015-5-7 10:41
maige2 當前離線
師兄們 小弟打算加入墨子行列 Cut哂D收費台 機就淘部HD3 1) 想請教移民問題 我想睇埋"而家台"同"Gay佬" ... lancheong 發表於 2015-5-7 10:40