刨完文,但都唔係好明,請教各位,係咪即係x96max+/air睇netfix只support 480p?
要睇到720p以上就要Beelink ...
manlost 發表於 2020-5-24 23:42



   上youtube有評測,通常片尾例列哂優點缺點出黎

TOP

回覆 81# siukat

唔該

TOP

剛剛落左單, 下星期應該到手, 請問建議用邊一個LAUNCHER比較適合, 如果想睇香港免費的數碼電視台, 請問用 ...
sunnyckk 發表於 2020-5-23 17:33


我是用TVLauncher
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.awe.dev.pro.tv

關於睇香港電視,如一位ching提議:港人話電視
在app裡面記住㨂tv模式,再㨂 4台同播,這功能十分好用!

TOP

各位Ching, 部x96 max + 原來無佐status bar, 我舊果部行Android 7.1.2 有既, 呢部行9.0 就無, 有咩方法出翻黎呢?

TOP

各位Ching, 部x96 max + 原來無佐status bar, 我舊果部行Android 7.1.2 有既, 呢部行9.0 就無, 有咩方法出 ...
mosquito-hk 發表於 2020-5-26 10:50

Status Bar在盒子并非太重要,所以新版冇咗

TOP

Status Bar在盒子并非太重要,所以新版冇咗
hanzawa 發表於 2020-5-26 23:50



    知道, 但奇怪我裝佐encore tvb 比老人家睇, 發現有好多節目( 舊劇 ) 好多有聲無畫, 但按音量掣+/_出音量指示就有聲有畫, 我最初以為 resolution flash rate 唔對, 返屋企我自已裝又睇到, 分別係我用 7.12 同埋盡面頂有一行status bar, 新機係9.0同無bar,  尋晚裝返notification bar 搞掂啦.

TOP

回復 86 #mosquito-hk

好奇問下
即係你裝返notification bar嘅app,tvb encore播片就自動有返聲?

TOP

回復 mosquito-hk

好奇問下
即係你裝返notification bar嘅app,tvb encore播片就自動有返聲? ...
C-Leung 發表於 2020-5-27 10:46



    係呀, 裝完係底部有條Bar , 有時間係右下角, 我最後將條Bar hidden晒去左邊, 得番一個>符號就正常

TOP

回復 88 #mosquito-hk

呢個app(tvbencore)咁特別嘅

TOP

本帖最後由 hanzawa 於 2020-5-27 18:21 編輯
知道, 但奇怪我裝佐encore tvb 比老人家睇, 發現有好多節目( 舊劇 ) 好多有聲無畫, 但按音量掣+/_出 ...
mosquito-hk 發表於 2020-5-27 10:22


睇呢个安哥tvb使唔使乔装美国居民?

TOP