cyrus_1986 當前離線
中級會員
TOP
fathenbuster 當前離線
Banned
fruitips 當前離線
各位師兄!我都想買呀!請問有冇得錄影hktv? thx! ckc1 發表於 2015-2-18 01:55
mashi 當前離線
初級會員
刷左大陸rom好過港ROM我覺得 有咩方法整返一開機就播hktv? edward1906 發表於 2015-2-17 22:23
nb3721 當前離線
siukat 當前離線
進階會員
改filename做 update. zip我教咗喎 mashi 發表於 2015-2-17 22:53
01234567 當前離線
睇清楚教程,改做update.zip就肯定係錯 siukat 發表於 2015-2-18 11:15
咁應該點做? 請指教 nb3721 發表於 2015-2-18 12:20