提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好羡慕你們, 我只有PXXW 8M

TOP

第二隻 最好用華碩或tplink
chungsm 發表於 2015-5-6 11:46



但我主router依舊係隻a2004ns掂唔掂先?
你講得岩
我好少用wifi既
佢wifi廢無所謂

TOP

永不掉線的VPN
167pk 發表於 2015-5-6 11:24

你入哂落去,要點config先做到不掉線?

via HKEPC Reader for Android

TOP

但我主router依舊係隻a2004ns掂唔掂先?
你講得岩
我好少用wifi既
佢wifi廢無所謂 ...
sony_vaio 發表於 2015-5-6 12:02

呢隻話性價比高喎,又話平得黎有ac,反而個wifi廢,就唔值啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

movie 2台回来了。

TOP

唔複雜

只係同時接16條V仔
見死鳥3條仲有13條剩
但由頭到尾只行其中1條V仔 ...
167pk 發表於 2015-5-6 11:50


咁重唔複雜
我比幾舊買隻router+v仔 用足一年 咩都唔使set

TOP

但我主router依舊係隻a2004ns掂唔掂先?
你講得岩
我好少用wifi既
佢wifi廢無所謂 ...
sony_vaio 發表於 2015-5-6 12:02


唔知得唔得
我一早掉了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP