原來唔關翻墻事?
RoyKwan 發表於 2014-11-18 20:20

寬頻問題

19樓有test
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=2

TOP

回覆 812# kevin169
CHING hello,
我裝左解碼包啦,不過情況都係一樣,
我未裝時聲畫同步,但總係播得唔順,個種唔順唔嚴重,但就係睇得唔舒服,怪怪地
我覺得係片源問題?因為好大部分都窒,但The Amazing Spider-Man1 係冇問題, 自己720Pmkv都冇問題
算,遲啲再搞,thanks:)
最緊要都係睇HKTV

另外,优酷,PPS個埋裝左但睇唔到,話只限中國大陸地區,可以點解決?

TOP

裝破解版,可看部分片
限ip,要用vpn or  放棄.

TOP

回覆  kevin169
CHING hello,
我裝左解碼包啦,不過情況都係一樣,
我未裝時聲畫同步,但總係播得唔順,個種唔 ...
kwokhin 發表於 2014-11-18 20:26


pk問句,有沒有試過第二部tv.

TOP

呢度好多人睇芒果都窒呀!你试下午3-5点试试!
Hiroring 發表於 2014-11-18 19:50


我睇芒果多數都係下午1-5點,清夾順

TOP

剛OK SHOP收貨, 而家試緊:
1) 睇芒果片的確幾分鐘停一下
2) WIFI找電腦好快 (比起新小米盒子)
3) 播自己電 ...
lineager 發表於 2014-11-18 19:54

幾分鐘停一下應該係片源問題,如果係睇爱奇藝既源,不如瞓教好過

TOP

各位C-Hing,
有誰發個詳細開箱文睇吓
我外母用緊我第一部Q2單核, 睇片順但反應慢
小弟用緊小米盒子2, 反應同功能唔錯,但係唔夠力睇4k sopcast 同acestream
所以我想入手HD600a
等待大家分享中

TOP

爬左文
我今日收到機, 係yun os
但都係唔明點樣刷去android
方法二: restore.....之類....
唔明
有冇人可以講解得清楚d, 因為係新手

TOP

爬左文
我今日收到機, 係yun os
但都係唔明點樣刷去android
方法二: restore.....之類....
唔明
有冇人可以 ...
liar_p 發表於 2014-11-18 22:02


用方法一就得
1) 放ZIP FILE去 USB
2) USB接盒子
3) 系統更新 (選經USB)
4) 等..............完成後再到系統睇, 仍然寫YUNOS
5) 要做一次 FACTORY RESET, 之後REBOOT, 系統就會SHOW番 ANDROID

TOP

本帖最後由 liar_p 於 2014-11-19 11:08 編輯

試過放ZIP FILE落usb
跟住插個TV BOX
再系統更新, 裡面有C同埋D, 未插前就只有C
當我揀D既時候, 佢話我冇....更新文件之類
我係咪要先刷左去ANDROID 1.05先
跟住UPGRADE去1.06先得?
唔可以直接裝1.06?

想問下USB係咪唔可以有其他FILE呢?
定係冇所謂

仲有FACTORY RESET左, D野係咪會冇晒, 例如芒果台?
要重新安裝嗎?

TOP