aachung 當前離線
初級會員
今日到手了,幾好用 係個remote差少少。 s20011301 發表於 2015-5-4 17:20
TOP
s20011301 當前離線
中級會員
srw 當前離線
進階會員
乜唔係本身個接收唔好先爆格咩? 我睇現在,試過係條上網線唔好,搞到綠格爆格,要叫師傅黎夾過先得 via ... 正宗球迷 發表於 2015-5-4 17:42
正宗球迷 當前離線
佢爆格o個幾個台起初係正正常常的, 之後近日先開始爆格, 似係採集器問題 ... srw 發表於 2015-5-4 19:32
好想問下,雖然唔知有冇人答... 本身有買外國VPN軟件, tunnelxxxx, 用黎睇Netflix... 有冇方法電腦開住VPN ... s20011301 發表於 2015-5-4 19:36
回覆 正宗球迷 唔係好識... 電腦開vpn軟件,再用usb線連去電視盒到畀佢上網,呢個方法有冇用? ... s20011301 發表於 2015-5-4 20:26
cyrus_1986 當前離線