提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大家阿咩力勤, 我得465, 點解你多3個?
srw 發表於 2015-5-3 15:27



今朝465

TOP

請問香港出世可以去哪裡續約, 我去新高登1/F找不到, 請問可否PM 店舖名稱給我謝謝
430 tennis channel 只可用中聯, 中電 and 中移動, 其它網絡便黑晝面是嗎?

TOP

回覆 773# ben0820

Ching, 請點樣可以 set vpn, 我用緊 pxxw 150m + 時間囊 router. 依家大部分都黑畫面 load 唔到. 先謝謝!

TOP

今日到手了,幾好用
係個remote差少少。

TOP

今朝465
oopsxp 發表於 2015-5-4 09:36


之前多出3個應該係吃不到的泡菜吧

TOP

換源主要目的係轉HD, 而家可能未調整好, 希望之後有改善啦
反正未續費, 觀望多陣  ...
srw 發表於 2015-5-4 00:25

乜唔係本身個接收唔好先爆格咩?
我睇現在,試過係條上網線唔好,搞到綠格爆格,要叫師傅黎夾過先得

via HKEPC Reader for Android

TOP

乜唔係本身個接收唔好先爆格咩?
我睇現在,試過係條上網線唔好,搞到綠格爆格,要叫師傅黎夾過先得

via ...
正宗球迷 發表於 2015-5-4 17:42


頻寬唔夠 就會爆格

TOP

本帖最後由 ben0820 於 2015-5-4 18:51 編輯
回覆  ben0820

Ching, 請點樣可以 set vpn, 我用緊 pxxw 150m + 時間囊 router. 依家大部分都黑畫面 load ...
nowlek 發表於 2015-5-4 16:45


首先你要上網買vpn,有便有貴,我用地球牌
有錢就用routeros+pptp,我就好窮用ddwrt+pptp/openvpn
ddwrt點刷就自己上網研究,你做到呢步我可以教你點用同點set
如果你用routeros就另謀高就

TOP

頻寬唔夠 就會爆格
chungsm 發表於 2015-5-4 18:01


有時未必唔夠,反而係個訊號夾雜太多noise,搞到出格爛畫面.
你有100mbps,用黎睇現在台,但係又唔夠光或者夾頭差,你夠頻寬都冇用.

TOP