回覆 809# kofz

明白

TOP

唔關事, 係源問題
移唔移民一樣都係窒
srw 發表於 2015-5-3 22:07


根我所知, 麥仔主要採衛星源

而xxx系列 - 371/373/374/645 有上星

仲要有XX共享

以前我都有玩過一輪衛星共享

不過xxx也會"做野"

你係睇到, 不過會窒窒下

唔知關唔關事

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢家睇320回放,同直播都黑屏,轉哂server,又轉dns都冇反應。
呢幾日麥仔好多人要招呼?我用認証冇全假扮,完全冇反應

via HKEPC Reader for Android

TOP

设置静态IP,DNS改8.8.8.8应该有用。
maige2 發表於 2015-5-1 22:30



   師兄, 改完8.8.8.8 點播都係好LAG......直播就好順......PLS HELP!~~~~

TOP

呢家睇320回放,同直播都黑屏,轉哂server,又轉dns都冇反應。
呢幾日麥仔好多人要招呼?我用認証冇全假扮, ...
正宗球迷 發表於 2015-5-3 22:52


我用HKBN 100M, 完全無問題喎!

TOP

本帖最後由 正宗球迷 於 2015-5-3 23:20 編輯
我用HKBN 100M, 完全無問題喎!
birdsir 發表於 2015-5-3 23:05


唔係咁似針對老電掛.
我已經轉哂所有野.

睇黎係老電搞事,我轉用認証個方法,全段做楓葉人,即時反應快,出番畫面.

TOP

根我所知, 麥仔主要採衛星源

而xxx系列 - 371/373/374/645 有上星

仲要有XX共享

以前我都有 ...
kofz 發表於 2015-5-3 22:46


以我所知, 呢排剛剛換左源

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁樣換多次+多個窗框啦...呢個源太多格仔喇...
lays 發表於 2015-5-4 00:21


換源主要目的係轉HD, 而家可能未調整好, 希望之後有改善啦
反正未續費, 觀望多陣

TOP