回復 799# nadnad


    因為我都約滿.. 我都準備轉去PCCW ..

TOP

官網買個個係咪插電係大陸腳,
係香港有冇得配番個三腳用? 去鴨記配唔配到的?
THX

TOP

官網買個個係咪插電係大陸腳,
係香港有冇得配番個三腳用? 去鴨記配唔配到的?
THX ...
kb8kb82006 發表於 2013-5-31 15:13


買個 adaptor O 唔 O?

TOP

just received mine today from taobao, 要慢慢睇下呢個post

TOP

已經收到好幾位HKBN用戶的師兄的私信。為左唔想各位師兄等太耐,我會聽日放工前將已經收到既賬戶號碼發比HK ...
nadnad 發表於 2013-5-30 22:11


已在HKBN的 Facebook 在眾多師兄師妹的賬號轉發,以我的個案作為參考相信他們會比較了解和應可馬上給予最快捷的改善。只有其中一位師兄提供的賬號不是7字頭的應該不是HKBN賬號因此沒有轉發,請發現自行跟HKBN聯絡吧。在這裡希望問題盡快解決,那就真的不怕PCXW加價了!

TOP

官網買個個係咪插電係大陸腳,
係香港有冇得配番個三腳用? 去鴨記配唔配到的?
THX ...
kb8kb82006 發表於 2013-5-31 15:13


佢出 USB 之麻,你要乜腳都有啦

TOP

佢出 USB 之麻,你要乜腳都有啦
abc2012 發表於 2013-5-31 16:55



    但係家中冇 5V 2A輸出既,插

TOP

唔駛用到 2a 啦, 電腦出既usb, 0.5a 都推得到.

TOP

新果個vst入唔到去兩日了

仲有mytv hd係咪和諧了又係兩日都睇唔到直播

TOP

up完去1.2.5 個qq手機助手用usb無法裝app了

TOP