螢幕快照 2014-11-18 00.16.48.jpg


好似己經到左灣仔,
但點解佢無聯絡過我? 係咪我搞錯左D乜??
好彩上黎問下
聽日去灣仔問下~

TOP

回覆 790# kevin169
Thank you:)
我用芒果TV睇韓劇好似laglag地,唔係load唔順,
而係好似MX player用硬解咁, 唔夠軟解播得順
CHING有冇咁既問題?

TOP

本帖最後由 kevin169 於 2014-11-18 00:40 編輯
回覆  kevin169
Thank you:)
我用芒果TV睇韓劇好似laglag地,唔係load唔順,
而係好似MX player用硬解咁,  ...
kwokhin 發表於 2014-11-18 00:28


節目名?
同埋你試下睇其他節目.
以及用有線試下.
(你用咩寬頻?)
我HKBN順到HIHI.
有線無線都係,用Android版.

TOP

回覆 790# kevin169


我見你個百度link有分yunos同android
yunos入面有1.06同2.06
android就有1.0.5同1.0.6

另外我部機個yun version係1.7.4,另外仲有個version號係HMD-1.0.6
即係我行緊舊version yunos?

TOP

問下姐.. 見佢有單買..又冇寫有冇包度..駛唔駛咁臭串...
siuba 發表於 2014-11-18 00:10


問下姐,我以為你俾SALES懵你.
跟機有HDMI線,遙控,機身,火牛.
沒有手製,飛鼠都沒有,要額外買.
2樓有資料看.

TOP

回覆  kevin169


我見你個百度link有分yunos同android
yunos入面有1.06同2.06
android就有1.0.5同1.0.6

...
C-Leung 發表於 2014-11-18 00:31


睇依到,入官方LINK比較下,你就知.
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 00&pid=32655574

TOP

好似己經到左灣仔,
但點解佢無聯絡過我? 係咪我搞錯左D乜??
好彩上黎問下
聽日去灣仔問下~ ...
cycyrus 發表於 2014-11-18 00:28


佢地中心係收8點.
佢地分唔切貨到分店.
佢咁做,咪可以將D貨明天再派.早收工.
因為我都係咁.
佢地個量大左好多.
深圳到香港,一般,今發明到,
1111後,今發後到.

TOP

報告下
今日收到sms有得順豐自取,趕得切順豐收檔前去拎
初試yunos比較簡陋,功能唔多
芒果tv港劇被block
不過個os應該係9月版本,up下再賺下點先

禮物送左4g手指,其實比mouse同hdmi線仲實用
因為preinstall左少量apk同4k相,仲有4k試機片
隻手指仲可以拎泥裝樓主師兄o既增量包同update firmware

TOP

回覆 793# kevin169
我來自星星
HKBN 100M, 試過用有線播H.265專區的Transformers 2,
都係laglag地,我畫面設置係1080P 60Hz
另外如果升Android版,咁個芒果TV點?
Thanks again:)

TOP

報告下
今日收到sms有得順豐自取,趕得切順豐收檔前去拎
初試yunos比較簡陋,功能唔多
芒果tv港劇被block
...
C-Leung 發表於 2014-11-18 00:54


你地拿晒D贈品,
又無線MOUSE X2,又HDMI線,又退錢,又4G手指.
我依家得個吉渣.
我用2個AC買貨,新帳號貨到左香港S.F.
舊帳號貨反而仲係深圳S.F.
遲來先上岸.........

TOP