琴晚開始全聚合個APP係咁FC,UPDATE左小米去1.25+3WIPE再裝都係咁,有冇人知點解?THX~ ...
garylor 發表於 2013-5-27 11:55


升去1.0.4,我暫時用無點fc,不過d 源好lag

TOP

升去1.0.4,我暫時用無點fc,不過d 源好lag
BigDull 發表於 2013-5-27 12:37



    @@ 幾時出ka 我沒自動的up ga~~

TOP

回復 761# BigDull

有冇APK可以DOWNLOAD?因為我而家一開個APP就FC,UPDATE唔到

TOP

終於搵到個APK,今晚返去試下先,THX~

TOP

@@ 幾時出ka 我沒自動的up ga~~
shal 發表於 2013-5-27 12:48



    1.0.3  出左兩日就有1.0.4., 主要FIX 03 開始時LOAD 圖好X慢....

TOP

請問除左拔火牛之外,有冇其他方法可以關機/重啟?

TOP

我就接無線mouse.
lineager 發表於 2013-5-25 22:03



    有冇可能改改個mouse cursor ? 搵個顯眼d for 老人家用

TOP

請問各位近排係用邊個 app 睇直播的?

TOP

各位ching,請問大家的小米盒子,最近有無成日reboot呀?
reboot後一直停留icntv??

TOP

小米盒子
如果我 default 左個 launcher 係小米
不過我又想 開個 VST來用下
咁有咩方法架呢?

我現在無 "tick" 個 default
每次想轉都按個 "菜單"就可以 switch 了 :>

謝謝:>

TOP