同意,我都唔明點解d師兄勸極都唔聽,係要攬炒先安樂。
scarpeta7 發表於 2015-5-1 15:38


最衰就係高調講移民後好處
所以任何問移民既, 我一概都唔會答
俾左錢既用家有邊個想麥仔衰丫
真係有心移民的話, google大叔一定幫到手
如果連google大叔都懶問既, 就唔好學人搞

TOP

可能好多香港賣家揾唔到食

想問下個apps 要係街睇到
用普通家用級router係咪攪唔到?
我見師兄有post 教set
但用緊routeros
Thx

TOP

本帖最後由 postmastur 於 2015-5-1 17:52 編輯
可能好多香港賣家揾唔到食

想問下個apps 要係街睇到
用普通家用級router係咪攪唔到?
我見師兄有post  ...
sony_vaio 發表於 2015-5-1 17:14



    而家用咩router 都唔可以係街睇, 改左app 之後係唔work.  之前同呢個board 裡面個maige2 兄反影過, 話左佢聽之前版本係可以經vpn 入屋企睇, 而家係唔得.

TOP

我想問大家個network test點播同直播ping time幾多ms?哩排成日爆格ping time 17xms

TOP

有邊間會ge香港台會有現在新聞台同埋財經台
某免費源app「(100-9)」雖然有呢兩個台,但係畫質就好「梁國雄議員」下

TOP

我想問大家個network test點播同直播ping time幾多ms?哩排成日爆格ping time 17xms
cyrus_1986 發表於 2015-5-1 18:44


我直頭黑屏等好耐都未出畫面.

我覺得就算用ping test,試左佢直播同點播,同佢個時間好短好快.但係似佢個邊server冇反應射出黎,你就算直播ip好好反應都冇用

TOP

我直頭黑屏等好耐都未出畫面.

我覺得就算用ping test,試左佢直播同點播,同佢個時間好短好快.但係似佢個 ...
正宗球迷 發表於 2015-5-1 19:13


你邊間?好似係哩兩日先開始咁

TOP

我想問大家個network test點播同直播ping time幾多ms?哩排成日爆格ping time 17xms
cyrus_1986 發表於 2015-5-1 18:44


我三百幾ms
爆唔爆格我覺得同ping time關係不大
如果你爆格係只限某幾個台的話, 例如438,474,645之類
應該係佢本身源頭問題

TOP

你邊間?好似係哩兩日先開始咁
cyrus_1986 發表於 2015-5-1 19:15


我用老電
呢家我齋試103都黑住未出過,轉過server又係咁.

睇到畫面好似要講彩數

TOP

我三百幾ms
爆唔爆格我覺得同ping time關係不大
如果你爆格係只限某幾個台的話, 例如438,474,645之 ...
srw 發表於 2015-5-1 19:44


我同意,除左認証個ping 要3xx ms.
另外兩個,拉闊同VOD,我都係低過1xx ms, 同200ms樓下

快都冇乜代表性

TOP