有冇用緊和記睇日本IPTV嘅ching可以俾d意見? 會唔會覺得窒?

我用開和記30MB,近排終於有光纖,年尾到期sell我upgrade 500MB $128。
之前冇用開電視盒(怕自己寬頻唔夠,和記上大陸又慢),諗住upgrade後試吓用。
如果和記500MB光纖都唔順,我可能會諗諗轉台,反正upgrade光纖都要拉過條線。

TOP

anti lock

TOP

光纖唔係無敵嘅咩?

TOP

記得以前麥仔年代, 賣機個阿叔叫人唔好用和記, 因為會睇唔到. 唔知依家會冇改變

TOP

想問下如果用左A公司既ISAKURA APP試睇,覺得冇問題,但想用B公司既月費(=A公司貴...),使唔使DEL A公司俾既APP再INSTALL B公司既APP?

TOP

想問下如果用左A公司既ISAKURA APP試睇,覺得冇問題,但想用B公司既月費(=A公司貴...),使唔使DEL A公司俾既AP ...
tmutsu 發表於 2016-10-3 18:53



    好難講, 你搵陣就最好install B 公司個個version.

TOP

跳電視咁好都無人繼續再講嘅?
仲有之前大家日日講嘅麥仔,馬拉雞,白色盒子.一喺就每日一大班人講.一係就幾個月都唔見有人講一句.
真奇怪.

TOP

反而想問下チュウX 同唉櫻係咪同一間/同一來源, 介面接近一樣

TOP

跳電視咁好都無人繼續再講嘅?
仲有之前大家日日講嘅麥仔,馬拉雞,白色盒子.一喺就每日一大班人講.一係就幾個 ...
domon 發表於 2016-10-4 18:03



    跳電視咁貴,睇住i櫻頂住先啦⋯⋯

TOP

跳電視咁好都無人繼續再講嘅?
仲有之前大家日日講嘅麥仔,馬拉雞,白色盒子.一喺就每日一大班人講.一係就幾個 ...
domon 發表於 2016-10-4 18:03

好似得我用

哩排掛住睇英超同mytv super

TOP