我7:45開 103, 仲係4:3
oopsxp 發表於 2015-4-30 14:41


你係咪未reboot部機?

TOP

想買部試下,頂唔順d垃圾盒子,等勁耐又播唔到。
係咪上淘寶買果部RMB 1988 就得?  
插頭會唔會有三腳跟?

TOP

本帖最後由 maige2 於 2015-5-1 12:51 編輯
想買部試下,頂唔順d垃圾盒子,等勁耐又播唔到。
係咪上淘寶買果部RMB 1988 就得?  
插頭會唔會有三腳跟? ...
s20011301 發表於 2015-5-1 12:01



    不配三脚插的,需要配个转接头。

TOP

本帖最後由 s20011301 於 2015-5-2 08:29 編輯

另請問香港用,看不看到 奇寶新聞台。

TOP

移咗民咪有奇寶台

TOP

移咗民咪有奇寶台
a44264 發表於 2015-5-1 12:48



    注意注意 香港買既機點移咗民都係冇既

TOP

想買部試下,頂唔順d垃圾盒子,等勁耐又播唔到。
係咪上淘寶買果部RMB 1988 就得?  
插頭會唔會有三腳跟? ...
s20011301 發表於 2015-5-1 12:01


可考慮本站的師兄吧

TOP

回覆 735# a44264
有雞寶咩台

TOP

可考慮本站的師兄吧
aachung 發表於 2015-5-1 12:56


咩係師兄吧?

TOP

318變咗煲冬瓜

TOP