個401台幾時先維修完

TOP

今朝睇仲係4:3, 如果變左16:9, d主播d腳好似踢甲組咁
oopsxp 發表於 2015-4-30 14:21



    103主播塊面冇闊到喎,會唔會係原生16:9?

105就好似個個都好肥

兩個台禁#都冇反應

TOP

想請教:

如果我系淘寶買部麥仔返黎香港睇的話,佢的節目系以"中國境內地區"定系以"海外地區"?
thx

TOP

想請教:

如果我系淘寶買部麥仔返黎香港睇的話,佢的節目系以"中國境內地區"定系以"海外地區"?
thx ...
cy8 發表於 2015-4-30 15:21


電視台跟IP, 用強國無強國, 用香港無香港

TOP

回覆 724# oopsxp


   用香港無香港?系指tbb果d?
   唔好意思,Ching,我想問清楚少少,甘我系咪系香港可以睇到生視角,ddtv五果d台呢?

   thx

TOP

本帖最後由 oopsxp 於 2015-4-30 15:31 編輯
回覆  oopsxp


   用香港無香港?系指tbb果d?
   唔好意思,Ching,我想問清楚少少,甘我系咪系香港可以 ...
cy8 發表於 2015-4-30 15:27


用香港IP, 咪無香港某D電視台囉, 用強國IP, 咪無CCAV囉

你買黎都係香港用, 你預左無得睇香港既收費台, 傳統免費台果D, 真免費都唔會睇

TOP

回覆 726# oopsxp


多謝師兄回覆

TOP

個401台幾時先維修完
巴迪goal 發表於 2015-4-30 14:57

今天修好几个了。

TOP

103主播塊面冇闊到喎,會唔會係原生16:9?

105就好似個個都好肥

兩個台禁#都冇反應 ...
scarpeta7 發表於 2015-4-30 15:14


係甲組脚

TOP

今天修好几个了。
maige2 發表於 2015-4-30 16:19


好似又維護話訊號NOT STABLE

TOP