848台及之後既新台出現。。。未購買直播套餐。。。什麼事?
hksuper911 發表於 2015-4-29 07:53



    新加台未调整好。

TOP

我舊區單幢式私樓,好在有hkbn嚟打救,如果唔係都要捱天價8M adsl網上爬,要玩麥仔都唔駛旨意。

TOP

睇黎好似HKBN最好咁喎,我自己用緊和仔
cyrus_1986 發表於 2015-4-29 12:13


我果區唔係咁,以前用HKBN好多問題,
成日睇免費波/免費源/打機都lag,不過用麥記又無好大分別
一夠約即轉pccw,再無任何問題

TOP

我十一月先到期,哩個p仔好多問題

TOP

係唔係有新firmware升級呀???

TOP

用...

HDMI CEC Less Adapter

唔知得唔得呢...
lays 發表於 2015-4-29 02:36

呢隻野唔知香港有冇賣,淘寶冇。去amazon就有

via HKEPC Reader for Android

TOP

今日好多變動

TOP

今日好多變動
srw 發表於 2015-4-29 18:08

多左個賭波台

TOP

多左個賭波台
cyrus_1986 發表於 2015-4-29 18:18


唔止, 仲有新聞同西片回歸

TOP

Sorry,  咩冧把?

TOP