[N.H.K]anime 當前離線
中級會員
TOP
nadnad 當前離線
咁多位 c兄你地有冇 VST 你还没有直播列表,请重新启动 . e"個問題呀! naomi 發表於 2013-5-23 01:29
wahlaiest 當前離線
初級會員
marco173 當前離線
進階會員
冇ROOT機冇得READ盒子檔案... 我又冇買到OTG線...真搵笨 [N.H.K]anime 發表於 2013-5-23 02:44
shal 當前離線
特級會員
hellfighter 當前離線
不要root機~ 會不能升級or 還原小心 買otg cable PC install apk 吧 shal 發表於 2013-5-23 11:24
chung0816 當前離線
crabcrab 當前離線
..............................
條線唔係次貨, 只係小米懶有型, 將輸出接口造成唔同規格. 我都只係用個舊 Nokia 電話2.5 轉 3.5 接頭, 一 ... user369 發表於 2013-5-22 14:40
ROOT 機即是越獄版? 真的不能升級? wahlaiest 發表於 2013-5-23 11:39