提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇麥仔用家試過,睇直播時黑屏,下邊條bar不斷走動唔出畫面,
之後狂轉台,就成功睇到?

我剛剛試,一早轉好台佢黑屏好耐,到我不斷轉台又轉番我想睇既台,就快好多出到畫.

TOP

645
lays 發表於 2015-4-28 01:21


原來有返, 唔該晒

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇節目表

TOP

有冇麥仔用家試過,睇直播時黑屏,下邊條bar不斷走動唔出畫面,
之後狂轉台,就成功睇到?

我剛剛試,一早轉好台 ...
正宗球迷 發表於 2015-4-28 01:32


手足, 你似係條寬頻好大問題, 你轉IP 轉過幾次? 打電話去pxxw投訴

TOP

係低玩,可惜預錄得一個
kofz 發表於 2015-4-27 22:39


我驚SET左預錄
但唔記得左開部HD3多D

TOP

手足, 你似係條寬頻好大問題, 你轉IP 轉過幾次? 打電話去pxxw投訴
oopsxp 發表於 2015-4-28 09:21

我轉過兩次,上次42字頭
呢家2xx字頭,早排都ok,係昨晚突然大部份台冇氣,仲要冇轉server下睇開有氣變冇,就狂轉台試下,就變番有氣

via HKEPC Reader for Android

TOP

我驚SET左預錄
但唔記得左開部HD3多D
sony_vaio 發表於 2015-4-28 10:28

一係長開住,一係用broadlink呢類用品幫手。
有時你開左機又唔記得轉台,又或者開左機未入tv

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 chungsm 於 2015-4-28 11:39 編輯

呢排長期 119字頭
之前也有出現救迷兄的情況
轉咗dns後 就無事喇

TOP