lays 當前離線
Banned
TOP
正宗球迷 當前離線
進階會員
kofz 當前在線
特級會員
645 lays 發表於 2015-4-28 01:21
cyrus_1986 當前離線
中級會員
oopsxp 當前離線
有冇麥仔用家試過,睇直播時黑屏,下邊條bar不斷走動唔出畫面, 之後狂轉台,就成功睇到? 我剛剛試,一早轉好台 ... 正宗球迷 發表於 2015-4-28 01:32
sony_vaio 當前離線
係低玩,可惜預錄得一個 kofz 發表於 2015-4-27 22:39
手足, 你似係條寬頻好大問題, 你轉IP 轉過幾次? 打電話去pxxw投訴 oopsxp 發表於 2015-4-28 09:21
我驚SET左預錄 但唔記得左開部HD3多D sony_vaio 發表於 2015-4-28 10:28
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator