maige2 當前離線
中級會員
如果唔駛香港台 其實係咪係香港買都得?同埋麥記 有無點播的?電影 劇集 等 ... dreamsdream2003 發表於 2015-4-27 14:33
TOP
srw 當前離線
進階會員
都唔會幫香港買囉 比錢搵氣黎受,你問下呢個帖既用家 oopsxp 發表於 2015-4-27 14:39
正宗球迷 當前離線
scarpeta7 當前離線
呢家麥仔最多幾個台?見有網話 4xx。 我扮奧巴馬得355 via HKEPC Reader for Android ... 正宗球迷 發表於 2015-4-27 16:38
sickgod 當前離線
a44264 當前離線
請教下, 如果唔移民, 是否只是看不到香港的台? 如想看體育, 一樣有外國(說英文)的台看? 另外, 那裡可有得 ... sickgod 發表於 2015-4-27 17:21
早兩個禮拜,帶HD3去朋友村屋到試機。 PXXW 8M, 全auto, 冇移民,直播唔掂,回看&點播冇問題 ... a44264 發表於 2015-4-27 18:51
sony_vaio 當前離線
lays 當前離線
Banned