支持一下~

TOP

1) 裝左 VST
2) Update左
3) 下載左 TV.txt from google drive (大階)
4) USB FAT / FAT32
5) Tested OTG
6 ...
heiko 發表於 2013-5-21 14:43



    .txt  都要大階

TOP

大家好, 我岩岩買左隻諗住俾老婆睇下美劇, 但係LOAD 極都唔得, 請問各位有咩方法可以睇到呢? 唔該哂

TOP

大家好, 我岩岩買左隻諗住俾老婆睇下美劇, 但係LOAD 極都唔得, 請問各位有咩方法可以睇到呢? 唔該哂 ...
ryan_1026 發表於 2013-5-21 22:37



    點解唔得?上到網嗎?

TOP

等我幫下你啦

VST.全聚合V1.0
強大可完全取代迈乐启动器 & 內置ICNTV ,PPS ,PPTV .........
最新正式版支 ...
shal 發表於 2013-5-7 11:00



個智能電視遙控點用架?
已經係小米盒子裝左盒子端,係部android手機度裝左手機端
兩部都連係同一個wifi度,開左個手機端,按左上角個button
然後點search都搵唔到小米盒子
係小米盒子應用程式度亦唔見到智能電視遙控揀

TOP

個智能電視遙控點用架?
已經係小米盒子裝左盒子端,係部android手機度裝左手機端
兩部都連係同一個wifi度 ...
pineapple2006 發表於 2013-5-21 22:45



    先在盒子端開左setting,好似要比個名佢,然後先手機端找就找到啦

TOP

點解唔得?上到網嗎?
nadnad 發表於 2013-5-21 22:43


上到網, 但係VST 入面嘀美劇會LOAD 唔到, 我諗佢係BLOCK 左香港IP

TOP

發現左個問題/BUG?
不論用 VST還是用 MeleLauncher2 睇Mytv or Youtube 大約十分鐘就會出現 小米既保護畫面, 一直找不到相關貼子

我部機應該未root

TOP

上到網, 但係VST 入面嘀美劇會LOAD 唔到, 我諗佢係BLOCK 左香港IP
ryan_1026 發表於 2013-5-21 22:57



    試下用其他客戶端比如火球入面的去看行不行

TOP

本帖最後由 nadnad 於 2013-5-21 23:31 編輯
發現左個問題/BUG?
不論用 VST還是用 MeleLauncher2 睇Mytv or Youtube 大約十分鐘就會出現 小米既保護畫面 ...
ES12033 發表於 2013-5-21 23:11



    係設定入面,節能關左屏保時間,跟休眠係兩個設定黎

TOP