sony_vaio 當前離線
進階會員
幾$$$? pc9thecat 發表於 2015-4-26 21:37
TOP
請問是否錄影落USB drive?能夠直接在network播放? scarpeta7 發表於 2015-4-26 22:42
longkwan 當前離線
中級會員
我想請問麥泰萊一年學費要幾多錢 bluemandanny 發表於 2015-4-26 21:15
scarpeta7 當前離線
yes 我用32gb手指 都錄到270mins已經好夠我用 呢隻野無network功能 我自己就插隻手指落隻nas 經電腦/su ... sony_vaio 發表於 2015-4-27 01:50
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
如果有埋network功能就perfect scarpeta7 發表於 2015-4-27 09:25
dreamsdream2003 當前離線
oopsxp 當前離線
如果唔駛香港台 其實係咪係香港買都得?同埋麥記 有無點播的?電影 劇集 等 ... dreamsdream2003 發表於 2015-4-27 14:33
依家唔係無得淘? 華強路又唔覺有 dreamsdream2003 發表於 2015-4-27 15:00