幾$$$?
pc9thecat 發表於 2015-4-26 21:37



    ez130 $869

TOP

請問是否錄影落USB drive?能夠直接在network播放?
scarpeta7 發表於 2015-4-26 22:42



yes
我用32gb手指
都錄到270mins已經好夠我用

呢隻野無network功能
我自己就插隻手指落隻nas
經電腦/support samba既盒子就直接可以睇

TOP

士搞搞人仔

TOP

我想請問麥泰萊一年學費要幾多錢
bluemandanny 發表於 2015-4-26 21:15
士搞搞人仔

TOP

如果有埋network功能就perfect

yes
我用32gb手指
都錄到270mins已經好夠我用

呢隻野無network功能
我自己就插隻手指落隻nas
經電腦/su ...
sony_vaio 發表於 2015-4-27 01:50

TOP

如果有埋network功能就perfect
scarpeta7 發表於 2015-4-27 09:25


network就nas 啦

TOP

如果唔駛香港台 其實係咪係香港買都得?同埋麥記 有無點播的?電影 劇集 等

TOP

如果唔駛香港台 其實係咪係香港買都得?同埋麥記 有無點播的?電影 劇集 等 ...
dreamsdream2003 發表於 2015-4-27 14:33


都唔會幫香港買囉
比錢搵氣黎受,你問下呢個帖既用家

TOP

依家唔係無得淘? 華強路又唔覺有

TOP

本帖最後由 scarpeta7 於 2015-4-27 15:19 編輯
依家唔係無得淘? 華強路又唔覺有
dreamsdream2003 發表於 2015-4-27 15:00



    點會冇得淘?樓上師兄講得好,打死都唔好係香港買

TOP