**

等您升到去 ***** 先喇
167pk 發表於 2015-4-24 12:05


不過*** 好似最值錢喎

TOP

番歸途中
過順豐拎埋隻hd3先

TOP

番歸途中
過順豐拎埋隻hd3先
sony_vaio 發表於 2015-4-24 20:32


正喎 換機?

TOP

正喎 換機?
chungsm 發表於 2015-4-24 22:06



新入坑

隨機送個條HDMI唔知點解只去到720P
當我一SET做1080I就黑畫面
拿拿臨用PS4條HDMI試下就有畫面
仲以為咁好彩買到壞機

TOP

新入坑

隨機送個條HDMI唔知點解只去到720P
當我一SET做1080I就黑畫面
拿拿臨用PS4條HDMI試下就有畫面
...
sony_vaio 發表於 2015-4-25 12:12


恭喜 新入
hdmi一定唔用跟機個條啦
去鴨記買條30蚊都好過佢

TOP

恭喜 新入
hdmi一定唔用跟機個條啦
去鴨記買條30蚊都好過佢
chungsm 發表於 2015-4-25 12:22


暫時拎走部PS4睇住先
反正想幫部PS4清一清塵
用WI-FI完全LOAD唔到
可能我ROUTER WI-FI弱雞

想問呢部HD3係咪無得經SAMBA咁睇片?
一定要經USB?
而家諗緊買唔買隻AVERMEDIA錄影

睇緊日本既足球中

TOP

暫時拎走部PS4睇住先
反正想幫部PS4清一清塵
用WI-FI完全LOAD唔到
可能我ROUTER WI-FI弱雞

想問呢部 ...
sony_vaio 發表於 2015-4-25 13:03


無samba功能
睇片用番media player啦
我用ez錄影好耐啦

TOP

無samba功能
睇片用番media player啦
我用ez錄影好耐啦
chungsm 發表於 2015-4-25 13:09



唔知算唔算離題
想問下師兄對部EZ評價如何呢?
THX!

TOP

130?

無samba功能
睇片用番media player啦
我用ez錄影好耐啦
chungsm 發表於 2015-4-25 13:09

TOP

唔知算唔算離題
想問下師兄對部EZ評價如何呢?
THX!
sony_vaio 發表於 2015-4-25 13:12


    我有3部,簡單易用,官網話最高支援2tb

我試過5tb都冇問題

TOP