srw 當前離線
進階會員
** 等您升到去 ***** 先喇 167pk 發表於 2015-4-24 12:05
TOP
sony_vaio 當前離線
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
番歸途中 過順豐拎埋隻hd3先 sony_vaio 發表於 2015-4-24 20:32
正喎 換機? chungsm 發表於 2015-4-24 22:06
新入坑 隨機送個條HDMI唔知點解只去到720P 當我一SET做1080I就黑畫面 拿拿臨用PS4條HDMI試下就有畫面 ... sony_vaio 發表於 2015-4-25 12:12
恭喜 新入 hdmi一定唔用跟機個條啦 去鴨記買條30蚊都好過佢 chungsm 發表於 2015-4-25 12:22
暫時拎走部PS4睇住先 反正想幫部PS4清一清塵 用WI-FI完全LOAD唔到 可能我ROUTER WI-FI弱雞 想問呢部 ... sony_vaio 發表於 2015-4-25 13:03
無samba功能 睇片用番media player啦 我用ez錄影好耐啦 chungsm 發表於 2015-4-25 13:09
scarpeta7 當前離線
中級會員
kofz 當前離線
特級會員
唔知算唔算離題 想問下師兄對部EZ評價如何呢? THX! sony_vaio 發表於 2015-4-25 13:12