hanzawa 當前離線
進階會員
師兄, 我就係首先用電腦版喺頭3間(譽?, 樂?, 珍?)最多人買唔得, 連喺師兄yangtz買既安?都唔得, 最後 ... alfredkuu 發表於 2020-5-7 17:35
TOP
kimyiu1029 當前離線
中級會員
angusepc 當前離線
alfredkuu 當前離線
CHING 們, 剛TB左部X96MAX+, 開機似係吉既ANDROID, 其實我係想買黎比屋企人睇D 大陸劇等, 有乜野可以裝? 是 ... angusepc 發表於 2020-5-10 19:54
請教買佐G20S 既c hings, 按鍵學習係未只可以學電源開關? kimyiu1029 發表於 2020-5-9 16:53
師兄幫你問過店舖,係只可以學習電源開關。 alfredkuu 發表於 2020-5-13 12:34
wiing_hk 當前離線
初級會員
smith 當前離線
請問X96 mam+係咪無DTS/AC3硬解碼? 用佢入面個影音播放器播片無聲,改用Kodi就有聲但支援吾到中文,字幕亂 ... smith 發表於 2020-5-13 17:42
garyss 當前離線