開博爾 F5 Plus 新出賣¥499 ,但實際係720p 就有點過份   

TOP

部i6又特價 ( 血亏2小时), ¥159.
http://detail.tmall.com/item.htm ... &id=36019266566

i6-discount01.jpg

TOP

部i6又特價 ( 血亏2小时), ¥159.
finepix 發表於 2015-5-22 15:18


  睇下 17:00 後唔知會唔會仲係“血亏2小时”  

TOP

本帖最後由 finepix 於 2015-5-22 17:31 編輯
睇下 17:00 後唔知會唔會仲係“血亏2小时”
lotus123 發表於 2015-5-22 15:34


上次“血亏1天”, 最後都賣左2日先加價, 今次都應該最少一日.
買時都冇留意, 原來呢部機其中一個對手係IDEA s1.

i6-discount02.jpg

TOP

上次“血亏1天”, 最後都賣左2日先加價, 今次都應該最少一日.
買時都冇留意, 原來呢部機其中一個對手 ...
finepix 發表於 2015-5-22 17:30


對,應該最少一日。
X敏 T2 (¥189)好似賣咗四十幾萬隻,某典 S1 賣咗差唔多十五萬隻。

TOP

inphic 英菲克 i6 輸出信號1080p 是不是由720p放大。

TOP

inphic 英菲克 i6 輸出信號1080p 是不是由720p放大。
z1022 發表於 2015-5-22 21:03


估中了   
睇翻  1#     安兔兔評測    ===>   1280 x 720

开博尔F2   都係
http://www.liguda.com/3500.html

天猫魔盒1s+  都係
http://www.hdpfans.com/thread-511674-1-1.html

TOP

估中了   
睇翻  1#     安兔兔評測    ===>   1280 x 720

开博尔F2   都係


天猫魔盒1s+   ...
lotus123 發表於 2015-5-22 23:16

云网行CR12 應該不是假1080P啦

TOP

云网行CR12 應該不是假1080P啦
z1022 發表於 2015-5-22 23:24


又估中了     
“五、 安兔兔跑分测试 ”   ===》  1920 x 1080
http://www.hdpfans.com/thread-511118-1-1.html

TOP

估中了   
睇翻  1#     安兔兔評測    ===>   1280 x 720

开博尔F2   都係


天猫魔盒1s+   ...
lotus123 發表於 2015-5-22 23:16


F2有android固件可以出到1920x1080.
我試過刷入去部i6, 成個畫面清左.   可惜睇唔到HKTV, 同埋用唔到個i6搖控.

20150523103948.png

TOP