lotus123 當前離線
進階會員
TOP
finepix 當前離線
特級會員
部i6又特價 ( 血亏2小时), ¥159. finepix 發表於 2015-5-22 15:18
睇下 17:00 後唔知會唔會仲係“血亏2小时” lotus123 發表於 2015-5-22 15:34
上次“血亏1天”, 最後都賣左2日先加價, 今次都應該最少一日. 買時都冇留意, 原來呢部機其中一個對手 ... finepix 發表於 2015-5-22 17:30
z1022 當前離線
inphic 英菲克 i6 輸出信號1080p 是不是由720p放大。 z1022 發表於 2015-5-22 21:03
估中了 睇翻 1# 安兔兔評測 ===> 1280 x 720 开博尔F2 都係 天猫魔盒1s+ ... lotus123 發表於 2015-5-22 23:16
云网行CR12 應該不是假1080P啦 z1022 發表於 2015-5-22 23:24