我睇左成個鐘都無事..... 我估你部機問題
Yucie 發表於 2015-3-13 17:07


都可能的,
我用win8+最新版本
另一部win7+最新版都係同樣情況

可能升左就有問題

TOP

回覆 51# fung_peace

你試一下重新安裝一個WINDOW 7, 然後只裝NIJI 一個
連殺毒都唔好安
就知咩野事

TOP

回覆 46# Yucie


老麥 有 大尺度啲既綜藝節目 ma?

TOP

回覆  Daimo
老麥 有 大尺度啲既綜藝節目 ma?
Daimo 發表於 2015-3-16 09:35


老麥沒有, 光世代有
就像這些節目吧, 其實真的不太多,  也不要太期待
QQ圖片201503161316402.jpg

TOP

回覆 54# Yucie

你介意告訴我電視頻道的名稱嗎?

TOP

回覆  Daimo


老麥沒有, 光世代有
就像這些節目吧, 其實真的不太多,  也不要太期待
...
Yucie 發表於 2015-3-16 13:23


    哈哈哈,哩啲節目睇小小咸多多趣。可惜太貴。逐個月俾都好啲,一陣手臭一買佢就摺欲哭無淚。

TOP

哈哈哈,哩啲節目睇小小咸多多趣。可惜太貴。逐個月俾都好啲,一陣手臭一買佢就摺欲哭無淚。:crybye ...
bbsunny 發表於 2015-3-16 18:28


買IPTV 服務真的跟賭一樣.........
我之前買果個只係用來錄影日本版動物星球同東映電影台........

TOP

買咗X世代了, 估唔到有D台有正體中文字幕. 畫質一般,但好流暢,睇咗成日都冇起格.

你可以話比我知邊個台同幾點做呢?

回覆  studio2048
普通地上波無咁既節目, 你問完都無幾多個人知
你買左光世代先問, 你唔買又睇唔到
問左都 ...
Yucie 發表於 2015-3-13 12:10

TOP

買咗X世代了, 估唔到有D台有正體中文字幕. 畫質一般,但好流暢,睇咗成日都冇起格.

你可以話比我知邊個台同 ...
studio2048 發表於 2015-3-17 14:07


衛星劇場, 東映頻道有.
時間表同名自己搵.

TOP



多謝明燈指引.

衛星劇場, 東映頻道有.
時間表同名自己搵.
Yucie 發表於 2015-3-17 16:38

TOP