fung_peace 當前離線
Brian
進階會員
我睇左成個鐘都無事..... 我估你部機問題 Yucie 發表於 2015-3-13 17:07
TOP
Yucie 當前離線
中級會員
Daimo 當前離線
初級會員
老麥 有 大尺度啲既綜藝節目 ma? Daimo 發表於 2015-3-16 09:35
bbsunny 當前離線
回覆 Daimo 老麥沒有, 光世代有 就像這些節目吧, 其實真的不太多, 也不要太期待 ... Yucie 發表於 2015-3-16 13:23
哈哈哈,哩啲節目睇小小咸多多趣。可惜太貴。逐個月俾都好啲,一陣手臭一買佢就摺欲哭無淚。:crybye ... bbsunny 發表於 2015-3-16 18:28
studio2048 當前離線
回覆 studio2048 普通地上波無咁既節目, 你問完都無幾多個人知 你買左光世代先問, 你唔買又睇唔到 問左都 ... Yucie 發表於 2015-3-13 12:10
買咗X世代了, 估唔到有D台有正體中文字幕. 畫質一般,但好流暢,睇咗成日都冇起格. 你可以話比我知邊個台同 ... studio2048 發表於 2015-3-17 14:07
衛星劇場, 東映頻道有. 時間表同名自己搵. Yucie 發表於 2015-3-17 16:38