有架
167pk 發表於 2015-4-20 23:11


    你有冇買部玩下

TOP

請問有沒有麥仔 HKCINE的密碼?
sunnyhkg 發表於 2015-4-21 13:36


個密碼有乜用?

TOP

個密碼有乜用?
巴迪goal 發表於 2015-4-21 15:20


進入之用

TOP

請問有沒有麥仔 HKCINE的密碼?
sunnyhkg 發表於 2015-4-21 13:36


師兄報麥仔台號咪得囉,唔駛寫到咁白喎!

TOP

頂唔順p仔轉左hkbn
開麥仔轉台快左好多
p仔
AMan 發表於 2015-4-21 13:16



    我用緊和記

TOP

我用老電,用移民做認証,其他用番老電,揀佢自動,全球,電信,聯通等,都會有唔同情況,
好似我揀電信,就等好耐都冇374,轉移其他就有.
應該邊個server先最穩陣?同埋回放,諗住睇下丁蟹,等左好耐轉左唔同server都係黑屏.

TOP

我用老電,用移民做認証,其他用番老電,揀佢自動,全球,電信,聯通等,都會有唔同情況,
好似我揀電信,就等好耐都 ...
正宗球迷 發表於 2015-4-21 16:27


我都係用老電 好正常喎

TOP

我都係用老電 好正常喎
chungsm 發表於 2015-4-21 16:39


你全段移民?

TOP

老電e 期電訊好唔得
聯通好d
間中仲要轉ip先睇到......

TOP

老電e 期電訊好唔得
聯通好d
間中仲要轉ip先睇到......
AMan 發表於 2015-4-21 17:24

我都覺得係,有部份台得,其他又唔得

via HKEPC Reader for Android

TOP