kofz 當前離線
特級會員
有架 167pk 發表於 2015-4-20 23:11
TOP
巴迪goal 當前離線
初級會員
請問有沒有麥仔 HKCINE的密碼? sunnyhkg 發表於 2015-4-21 13:36
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
個密碼有乜用? 巴迪goal 發表於 2015-4-21 15:20
birdsir 當前離線
中級會員
cyrus_1986 當前離線
頂唔順p仔轉左hkbn 開麥仔轉台快左好多 p仔 AMan 發表於 2015-4-21 13:16
正宗球迷 當前離線
進階會員
我用老電,用移民做認証,其他用番老電,揀佢自動,全球,電信,聯通等,都會有唔同情況, 好似我揀電信,就等好耐都 ... 正宗球迷 發表於 2015-4-21 16:27
我都係用老電 好正常喎 chungsm 發表於 2015-4-21 16:39
AMan 當前離線
老電e 期電訊好唔得 聯通好d 間中仲要轉ip先睇到...... AMan 發表於 2015-4-21 17:24