睇落好似Android 版Hikari 係畫質有好顯著分別.  你睇下我呢條係Android 版Hikari 錄既, 清好多喎.  1分 ...
postmastur 發表於 2016-4-25 01:15

睇過大師兄呢段片, 我覺得雖然 android 既hikari清 但同其他比都係一般. :(

TOP

我睇 光&跳 既 VS嵐片段, 都覺得跳電視係黑 D; 但係暢順過剛好多; 亦睇左足球片, 用光睇個足球好似以前任 ...
lck1105 發表於 2016-4-26 11:14


    "剛"睇球賽時唔流暢,好似偷左幾格咁

例如片源25FPS,佢就壓成20FPS

"跳"就冇哩個問題

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP

跳電視同IHOME 2介面好似
viper2dna 發表於 2016-4-27 14:56


穩定度算高,但画質無我用 Slingbox 咁好.

TOP

跳電視同IHOME 2介面好似
viper2dna 發表於 2016-4-27 14:56

屋企2 = 樂電視

TOP

回覆 514# viper2dna


    本是同根生 http://www.c-icloud.com/index.html 同一間野出GUI 自然就像

TOP

同種同原.

TOP

踢上水面

TOP

想問定櫻花用咩機可以睇?
安博,千尋,小米,得唔得?

TOP