lck1105 當前離線
初級會員
睇落好似Android 版Hikari 係畫質有好顯著分別. 你睇下我呢條係Android 版Hikari 錄既, 清好多喎. 1分 ... postmastur 發表於 2016-4-25 01:15
TOP
kofz 當前離線
特級會員
我睇 光&跳 既 VS嵐片段, 都覺得跳電視係黑 D; 但係暢順過剛好多; 亦睇左足球片, 用光睇個足球好似以前任 ... lck1105 發表於 2016-4-26 11:14
LOVEBIGBIGJAPAN 當前離線
Banned
viper2dna 當前離線
domon 當前離線
進階會員
跳電視同IHOME 2介面好似 viper2dna 發表於 2016-4-27 14:56
Jdan 當前離線
中級會員
index1942 當前離線
postmastur 當前離線
IPTV 資料收集員
fung_peace 當前離線
Brian