尋日入手, 返去七點幾, 測速得60, PCCW200M, 試左跟機果D電影, 超清都好順
夜晚再跟貼裝番D apps, 裝完WanDouJia 佢有 apps 叫我更新, 更新完裝好D apps 太夜無再試...

想問跟機果D apps 更新左會唔會有問題?
記得有三個其中一個係 PPTV

TOP

請問有沒有朋友裝到倉頡輸入法? 用邊隻?

TOP

本帖最後由 shal 於 2013-5-15 10:02 編輯
請問有沒有朋友裝到倉頡輸入法? 用邊隻?
sickgod 發表於 2013-5-15 09:02



    我想install 返google API  入去 禁就可用play store

但未搵到install 方法~

我用HKBN HGC 用到灰了
昨晚21-2都係lag
我用mac xbmc 睇live tv 都係禁一定係HKBN 有問題
無論個source 係邊都係lag
試過用mac xbmc 睇以下的source
台灣 tv ip source  lag
日本 ip tv source + <收費 VPN> 因為有日本ip only所以要掛vpn lag
中國 ip tv source 爆 lag
美國 ip tv source 睇到頭3秒就定格了
EUR ip tv source 爆 lag
泰國 ip tv source 順

TOP

我想install 返google API  入去 禁就可用play store

但未搵到install 方法~

我用HKBN HGC 用到 ...
shal 發表於 2013-5-15 09:59


昨晚我都不太暢順, 由非繁忙時間~800k, 昨晚得返唔夠200k
另外昨晚裝了VST, hang到傻, 可能同一時間有mele同小米, total三個平台
uninstall VST後好番少少, 但都無之前咁順, 打算今晚剷咗部機再重新安裝, 唔裝mele, 裝VST
希望回復暢順吧

TOP

昨晚我都不太暢順, 由非繁忙時間~800k, 昨晚得返唔夠200k
另外昨晚裝了VST, hang到傻, 可能同一時間有mel ...
sickgod 發表於 2013-5-15 10:14



    不要install 太多desktop app 好食資源
now 我only use vst ,因為vst 太靚la 又方便有live TV page ~~

TOP

尋晚睇幾個電影台都好室,唔知關唔關佢個ICN維護事

TOP

回復 493# shal
VPN係咪係ANDROID SETTING度SET? 有效既話我今晚試下連小米個VPN去第度..

TOP

本帖最後由 shal 於 2013-5-15 10:59 編輯
回復  shal
VPN係咪係ANDROID SETTING度SET? 有效既話我今晚試下連小米個VPN去第度.. ...
。藍〞 發表於 2013-5-15 10:54



    小米個VPN係壞的 用不到的~
但個proxy係沒事的用到,不過好小proxy 好用
我個post 係用mac osx XBMC 去試D live source
mac 下連VPN 的

TOP

回復 498# shal
唉如果個VPN用到就好.

TOP

回復  shal
唉如果個VPN用到就好.
。藍〞 發表於 2013-5-15 11:02



    你有好用的vpn?
收費?  free?

我有方法不過要用PC or 勁router 做中介 Gateway

TOP